Auteur Topic: Crackle nagellak  (gelezen 665 keer)

Offline Sanne

Crackle nagellak
« Gepost op: november 06, 2011, 15:16:33 »
 Ik heb zaterdag 2 potjes craclke gekocht, en ik zit heel de tijd naar m'n nagels te kijken, omdat ik niet weet of ik het nou lelijk of mooi moet vinden :') Wel gaaf, maar echt mooi? Nah.  Het is gewoon een lakje die je over gewone nagellak heendoet, en dan gaat hij kraken. Hoe dunner je lakt, hoe fijner hij kraakt.

Hier een voorbeeld van internet:

En mijn nagels nu:

Wat vinden jullie ervan?

Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Chimaera.

Re: Crackle nagellak
« Reactie #1 Gepost op: november 06, 2011, 15:20:12 »
Ik vind het wel vet, maar het is zo moeilijk aan te brengen! Ik vind het bij jou eerlijk gezegd niet zo mooi gelukt. Maar ik heb het zelf ook en bij mij was het ook niet zo mooi geworden. Maar waar heb jij de jouwe vandaan? Want ik hoorde dat ze ook niet allemaal even goed zijn.

Mijn crackle lak is zilver en de ondergrond roze.

Oh en ja ik weet dat mijn handen duizend jaar oud lijken.

Offline Sanne

« Reactie #2 Gepost op: november 06, 2011, 15:24:03 »
Zo als op internet krijg je het nooit echt, tenminste ik niet :') Met alles eigenlijk, als het zo simpel lijkt wordt het toch minder mooi als je het zelf doet, zo ook bij dit. Die van mij is van w.i.c by herome, en die van jou?
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Chimaera.

« Reactie #3 Gepost op: november 06, 2011, 15:39:03 »
Wat gaaf, ik wist niet dat ze ze ook van WIC hadden! Ik ben echt verslaafd aan die lijn. Maar ik heb van Janet. Nooit van gehoord, maar mijn oma had 'm voor me gekocht.

Offline Mishiru

« Reactie #4 Gepost op: november 06, 2011, 16:14:25 »
Ik vind het wel stoer opzich, ik heb een zwarte van Janet.
Eigenlijk vind ik Crackle nagellak mooier in een kleurtje, zoals roze of wit etc ;p
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Rann.

« Reactie #5 Gepost op: november 06, 2011, 16:44:45 »
Ik vind het ook stoer, gebruik het zelf ook.Maar je moet snel en netjes  te werk gaan anders ziet het er echt NIET uit. Ik vind dat van jullie eigenlijk wel meevallen hoor, helemaal niet lelijk. Ik heb echt veel erger gezien, haha. Kost enorm veel tijd, dat sowieso. Staan ook wel filmpjes van op yt
. . . . . . . . . . .

Offline Zebraaa

« Reactie #6 Gepost op: november 06, 2011, 17:57:44 »
Ik vind het wel leuk maar idd niet mooi ofzo xD. Maar het wordt het mooist als je een vrij dunne laag aanbrengt.

Heb nu witte crackle met zwarte ondergrond, helaas lukt het niet een foto te maken.
Heb hier nog wel een foto van een andere kleur:

deze was ook niet echt goed gelukt, zoals te zien is cracklet hij op de ene vinger heel anders dan op de andere... eerst meer streperig, dan meer vierkanterig zegmaar xD.

Heb zwarte, witte en donkerblauwe. Allemaal van Essence. Die donkerblauwe kan ik alleen niet echt leuk combineren..

Offline Sylvia

« Reactie #7 Gepost op: november 06, 2011, 21:47:53 »
ik vind het wel wat hebben eigenlijk :O

Offline June

« Reactie #8 Gepost op: november 06, 2011, 21:51:30 »
Ik had die toen ik in Istanbul was gekocht, echt voor heel goedkoop. En die werkt echt goed. Pupa heeft er bijv ook een paar in hun collectie maar die cracken zo gek.

Offline Micha

« Reactie #9 Gepost op: november 06, 2011, 21:53:51 »
:'D ik vind het gewoon echt niet mooi eigenlijk.

Offline ukkie

« Reactie #10 Gepost op: november 06, 2011, 22:30:52 »
haha, ik vind het ook neit echt mooi!

Offline Michelle

« Reactie #11 Gepost op: november 07, 2011, 14:20:23 »
Huh hoezo vinden jullie dit dan veel tijd kosten? Waar zit m dat dan in?
Want, ja je moet een ondergrond én die nagellak aanbrengen.. maar dat duurt toch niet langer dan een andere nagellak..

Ik vind het wel leuk maar wel alleen met de goede kleurencombinaties en als je het een beetje netjes doet. En met een goede lak want sommige is inderdaad echt troep.

Offline Mishiru

« Reactie #12 Gepost op: november 07, 2011, 16:05:18 »
Als je het goed doet duurt het ook niet lang, ik vind het zelf vrij snel drogen eigenlijk..
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Kelly.

« Reactie #13 Gepost op: november 07, 2011, 16:43:46 »
Ik had het ook gekocht en vond het wel vet eigenlijk. Maar je moet het ook echt in 1 beweging doen en je kunt er niet nog een keertje overheen gaan, want dan krijg je een rare, lelijke vlek. :')
En op internet staan allemaal van die keimooie, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar hoor, haha.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #14 Gepost op: november 07, 2011, 23:22:04 »
Hm, ik vind het echt supersimpel, maar het kan aan mij liggen... Als je gewoon niet helemaal tot de randen van je onderlaag gaat, dan vind ik dat het er beter uit ziet... En inderdaad, goed de hoeveelheid bepalen.

Maar goed, in het begin vond ik het nieuw en dus fantastisch, nu heb ik vijf verschillende soorten (zwart, goud, roze, en een bordeauxrode met parelglans en een lichtblauwe met parelglans) en drie van die kleuren heb ik nog nooit gebruikt omdat ik het een beetje afgezaagd vind.. ):

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline June

« Reactie #15 Gepost op: november 08, 2011, 17:31:15 »
Ik vind het er ook snel alto of emo achtig (sorry voor de stempels die ik die mensen geef!) dus ik doe die ook niet meer zo vaak op.

Offline Chimaera.

« Reactie #16 Gepost op: november 08, 2011, 22:34:42 »
Ik vind het er ook snel alto of emo achtig (sorry voor de stempels die ik die mensen geef!) dus ik doe die ook niet meer zo vaak op.
Waarom dan? Want bij zwarte kan ik dat begrijpen, maar bijv. zilver vind ik niet echt alto.

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: november 08, 2011, 22:48:17 »
Haha, ik vind het er juist te fashionachtig uit zien, omdat het zo in is :'D.

Offline Michelle

« Reactie #18 Gepost op: november 08, 2011, 23:28:55 »
Ja dat vind ik dus ook, dat bedoelde ik met je moet wel de goede kleuren combineren en ik vind het ook alleen mooi bij mezelf als ik geen vans aan heb maar hakken, of wat vrouwelijkere kleding ofzo.

Offline Lizzelicious

« Reactie #19 Gepost op: november 09, 2011, 08:46:43 »
ik vind het wel wat hebben eigenlijk :O

Ja hoor, ik eigenlijk ook wel. Het is niet lelijk ofzo.