Auteur Topic: Hoelang ben jij in de ochtend bezig?  (gelezen 747 keer)

Offline Sanne

Hoelang ben jij in de ochtend bezig?
« Gepost op: november 07, 2011, 22:22:20 »
Zelf sta ik doordeweeks sta ik 50 minuten op voordat ik de deur uit moet , en dan kom ik altijd precies uit. Ik douche dan niet, dat doe ik 's avonds. Ik mis m'n bus eigenlijk nooit maar ben er ook nooit echt meer dan 2 minuten van tevoren. Ik doe 's ochtends ook alleen wat moet, ik ga niet nog even voor m'n lol iets anders doen.

Als ik in het weekend voorlopig niet weg moet, dan ben ik echt heel sloom, ontbijtje... douchen,  rustig kleren uitzoeken, wat langer make-uppen, kijken hoe mijn haar het best zit, dan ben ik soms (dik) anderhalfuur kwijt. Niet omdat ik het nodig heb, maar gewoon omdat ik heerlijk vind om als het een keer kan alles in slowmotion te doen.

Ben benieuwd of ik hier een beetje normaal in ben :') Ik heb vriendinnen die doordeweks al anderhalfuur van tevoren opstaan, maar die gaan soms ook nog eerst pianospelen ofzo. Mij niet gezien.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Roy

Re: Hoelang ben jij in de ochtend bezig?
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2011, 22:28:11 »
ik doush ook savonds,

smorgens sta ik ongeveer een kwartier van te voren op wanneer ik weg moet.
om 5  voor 7 gaat mijn wekker. dan even aankleden en dan om 7 uur naar beneden, zet ik het ontbijtnieuws aan, eet ik een broodje, en doe mijn haar.
als laatste trek ik mijn schoenen aan en loop om kwart over 7 de deur uit.

Offline Becca.

« Reactie #2 Gepost op: november 07, 2011, 22:29:29 »
n.a.v. het random topic?

Ik moet bijvoorbeeld 7:20 de deur uit, dan gaat mijn wekker 6:45. Ik sta dan om 7:10 op...
Ik kleed me razendsnel aan, haren, toilletteren, brood meegrissen en hard fietsen. :')
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Sanne

« Reactie #3 Gepost op: november 07, 2011, 22:36:09 »
Yesh, dat bracht me op het idee!
Wa, ik wou dat ik dat kon hè. Eerst stijlde ik mijn haar 's ochtends en dan moest ik er nog 20-25 minuten eerder uit, ben daarin wel blij dat ik dat kapsel niet meer heb, snap niet hoe ik het volhield :') 50 minuten heb ik wel echt nodig. Behalve de standaard dingen moeten mn katten nog even geaaid, eten & drinken, m'n spullen verzamelen, weer naar boven omdat ik wat vergeet. Als ik pas 10 minuten wakker ben ben ik ook echt een zombie, jij niet?
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Kayleigh.

« Reactie #4 Gepost op: november 07, 2011, 22:41:17 »
Mijn wekker gaat een uur van te voren. Dan ga ik mn pony wassen en stijlen. Daar ben ik ongeveer een kwartier mee bezig. Kan veel korter, maar ondertussen check ik nn mail en ik ben dan gewoon nog aan het slapen xD Daarna raap ik mn kleding bij elkaar en kleed ik me aan in de badkamer. Met muziek op, anders blijf ik slapen. Ongeveer 20/30 minuten later ga ik naar beneden. Eten en weg.
Ik kan binnen een kwartier helemaal klaar zijn, maar ik vind het veel fijner om rustig aan te doen. Als ik nergens heen hoef ben ik soms langer bezig, dan doe ik ook mm wenkbrauwen en make up enzo.
Ik word trouwens echt chagrijnig als andere mensen ook in de badkamer moeten, dan kan ik niet lekker naar mn muziek luisteren.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Michelle

« Reactie #5 Gepost op: november 07, 2011, 23:21:55 »
Ik sta een uur en een kwartier voordat ik moet gaan op.
Wel douche ik dan ook elke ochtend, doe ik meestal lang over kleren zoeken, meestal moet ik mn school spullen nog inpakken en kan ik makkelijk rustig ontbijten.

Op mijn vorige opleiding stond ik een uur vantevoren op maar toen ging ik altijd 'savonds douchen en dan stijlde ik ook altijd mijn haar meteen. En dan smorgens nog een keer..
Gelukkig ben ik nu niet meer zo dat ik perse mijn harewn wil stijlen want dan zou ik nu nóg3 kwartier eerder op moeten ofzo haha, dat zou erg zijn.

Offline Lenthe

« Reactie #6 Gepost op: november 07, 2011, 23:51:11 »
Ik sta een uur en een kwartier voordat ik moet gaan op.
Wel douche ik dan ook elke ochtend, doe ik meestal lang over kleren zoeken, meestal moet ik mn school spullen nog inpakken en kan ik makkelijk rustig ontbijten.
Precies dat :')

Offline Micha

« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2011, 00:16:49 »
Ik zet mijn wekker anderhalf uur eerder, want ik heb echt tijd nodig om wakker te worden.
Het enigste wat ik dan doe is aankleden, eten en laptoppen.
Ik doe meestal geen make-up op en mijn haar doe ik ook vaak niet :'D Nouja, een borstel er doorheen halen en dan zit het al wel best.

Als ik een keertje wat meer moeite doe voor mijn uiterlijk ben ik ongeveer 30 minuutjes bezig met extensions in doen, haar stijlen en make-up doen.

Maar verder chill ik gewoon een uur lang met mijn laptop op de bank s ochtends terwijl ik how it's made kijk op discovery channel xD.

Offline Willes

« Reactie #8 Gepost op: november 08, 2011, 10:01:17 »
Doordeweeks gaat mijn wekker een uur van te voren. Vervolgens blijf ik eerst nog even 10 minuutjes liggen, en daarna spring ik onder de douche. Als ik namelijk niet douche 's ochtends word ik echt niet wakker. Daarna aankleden, make-up en haar. Ik hoef mijn haar niet te stijlen ofzo, gewoon wat mousse erin en droogfohnen. Dan snel wat eten en naar school! In het weekend kan ik uren doen over dit proces. Vooral op zondag, want fan ontbijten we met de hele familie en dan zit je zo 2 uur aan tafel.

Offline Anne.

« Reactie #9 Gepost op: november 08, 2011, 10:14:03 »
Ik heb verschillende schooltijden, maar als ik om 08:30 op school moet zijn dan sta ik altijd 07:00 uur op. Tenzij ik moet douche, dan sta ik om 06:45 op, meestal wordt dat toch 07:00 uur.
Maar ik heb dan precies de tijd (als ik niet douche). Ik heb een half uur om aan te kleden en op te maken. Soms ben ik eerder klaar, maar meestal precies om 07:30.
Dan heb ik 15 minuten om te ontbijten, want dan moet ik om 07:45 mijn tas in pakken en om 07:50 weg. Ik haal altijd precies de trein naar school.

In het weekend chill ik hem er echt op los. Dan ga ik niet eerst aankleden voor dat ik ga ontbijten enzo. Maar dan slaap ik ook langer. Als ik bij mijn vriend ben eten we soms afbakbroodjes en dan zitten we zo 1 1/2 uur te eten haha.

Offline Kelly.

« Reactie #10 Gepost op: november 08, 2011, 15:22:44 »
Ik heb mijn wekker om half 7 staan, maar kom er pas om 7 uur uit. :') Ja, ik ben raar.
Maargoed, dan kleed ik me aan, doe ik m'n make-up/haar/andereverzorging (buiten douchen, doe ik ook s'avonds)
Dan ben ik meestal rond 8 uur klaar, dan smeer ik m'n brood en pak drinken en vaak moet ik ook nog 10 keer terug naar boven, omdat ik iets vergeten ben. Dan is het kwart over 8, spring ik op de fiets en race naar school en kom daar aan 5 minuten voor de bel.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline June

« Reactie #11 Gepost op: november 08, 2011, 17:28:17 »

Offline Zebraaa

« Reactie #12 Gepost op: november 08, 2011, 18:47:39 »
Ik sta 3 kwartier van de voren op,
Dan ga ik eerst een 15 minuten of zo op m'n mobiel zitten kijken,
Dan ga ik 10 minuten lang me aankleden, m'n haar kammen, make-up doen, etc.
Dan heb ik nog 20 minuten: 10 minuten om te eten, 10 minuten om brood te smeren, tanden te poetsen en naar de wc te gaan.
Ik red het altijd NET. of net niet. :'D maar de bus gaat elke 10 minuten dus dan kom ik nog wel op tijd.

Offline Lissa

« Reactie #13 Gepost op: november 08, 2011, 18:48:23 »
ik sta ongeveer 40 minuten voordat ik vertrek op.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Eline.

« Reactie #14 Gepost op: november 08, 2011, 18:49:28 »
Ongeveer anderhalf uur voordat ik wegga.

Offline unattainable.

« Reactie #15 Gepost op: november 08, 2011, 18:58:43 »
ik sta een uur van tevoren op.
ik sta vaak om 8 uur op, dan ben ik om kwart over 8 beneden, dan kijk ik het nieuws terwijl ik een bakje yoghurt eet. rond half 9 ga ik naar boven om te make-uppen en mn tanden te poetsen, en dan ga ik rond 10 voor 9 weer naar beneden. dan ga ik broodjes smeren, koekjes pakken en dan ben ik om 9 uur klaar en om 5 over 9 vertrek ik naar school. (:
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #16 Gepost op: november 08, 2011, 19:58:55 »
Mijn wekker gaat om kwart over zes en dan blijf ik meestal nog een kwartier liggen. Eerder moest ik echt een uur wakker worden in bed dus ik vind het een hele prestatie opzich. :'D Dan ga ik uit bed en dan ga ik wassen, opmaken, tanden poetsen en aankleden. Dan ben ik kwart voor zeven beneden en dan maak ik mijn tas klaar en kijk ik hem nog drie keer na of zo. :'D Daarna ga ik buiten een sigaret roken om flink wakker te worden met thee of koffie. Dan geef ik de poezen te eten geef ik ze paar kusjes en dan stap ik om 7:13 op mijn fiets. ja precies; 7:13. Dan ben ik er kwart over zeven bij de halte. Ik ben altijd vijf min van te voren omdat ik ochtends altijd met de snel dienst ga dat scheelt me 15 tot 30 min.  Dan sta ik vijf over acht op school en daar rook ik nog een sigaret en ga ik naar binnen. Best netjes. :'D

Ik heb trouwens nooit mijn bus gemist.. Als dat gebeurt kan ik altijd die van 20min later nemen maar dan moet ik me haasten ochtends en daar heb ik geen zin in omdat ik lang nodig ben om wakker te worden. hehehehe. Mijn lessen beginnen trouwens altijd om half negen.
. . . . . . . . . . .

Offline Becca.

« Reactie #17 Gepost op: november 09, 2011, 11:06:51 »
Als ik pas 10 minuten wakker ben ben ik ook echt een zombie, jij niet?
Oh ja, maar dat ben ik als ik een uur wakker ben ook wel! Ik word wakker van actief bezig zijn, dus of ik dan al lang wakker ben of niet maakt niet veel verschil. Maar bedenk wel: ik lig wel eerst een poos te sluimeren in bed.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Chimaera.

« Reactie #18 Gepost op: november 09, 2011, 11:45:14 »
Als ik vroeg op moet, zet ik de wekker ongeveer een uur voor ik weg moet en kom ik er uiteindelijk een halfuur later pas uit. Dus dan ben ik ongeveer een halfuurtje/20 minuten bezig. Ik douche niet 's ochtends, tenzij ik er voor de verandering een keer wel op tijd uitkom.

Als ik vrij ben dan doe ik gewoon lekker langzaam, nu ben ik ook nog in pyjama en moet ik nog douchen, maar ik ga eerst gewoon wat dingen in huis doen.

Offline Lizzelicious

« Reactie #19 Gepost op: november 09, 2011, 12:14:46 »
ongeveer een uur tot anderhalf uur in de ochtend :)