Auteur Topic: hoe laat eten jullie?  (gelezen 557 keer)

Offline Lissa

Re: hoe laat eten jullie?
« Reactie #20 Gepost op: november 09, 2011, 18:47:19 »
Jaaa dat is zo vervelend. Had ik vroeger (niet zo heel lang geleden dus) ook heel vaak. Maar dan kwam het door mijn zusje die duizend laat thuis kwam en mijn ouders wilden per se samen eten.
mijn ma wil per se op mijn pa wachten en ik wil gewoon op tijd eten, ik moet ook nog leren enzo, en dat kan ik niet als ik zit te wachten op het eten - ja heel stom - maar als ik om 6 uur nog wil beginnen met leren heb ik steeds het gevoel dat ik ieder moment weggeroepen kan worden. dus dan leer ik niet meer maar dan uiteindelijk zit ik alsnog anderhalf uur niks te doen weetje. maar ik kan me gewoon niet concentreren en nu moet ik om half 9 nog bij mn vriend thuis iets gaan doen, omdat hun per se zo laat willen eten. mijn pa kan ook gewoon op tijd naar huis komen maar nee hoor, hij wil 'buiten de spits om rijden' :'@ IK WIL OOK WEL EENS IETS. zoals eten.
en ik mag ook geen boterham eten en dan weg gaan 'want ik heb niet voor niets gekookt' zegt mijn ma dan en dan gaat ze zielig lopen doen :\
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline June

« Reactie #21 Gepost op: november 09, 2011, 18:53:21 »
serieus doet ze daar zo moeilijk over? ik zou zeggen, eet gewoon. je hebt wel wat beters te doen dan wachten?

Offline Chimaera.

« Reactie #22 Gepost op: november 09, 2011, 18:57:16 »
serieus doet ze daar zo moeilijk over? ik zou zeggen, eet gewoon. je hebt wel wat beters te doen dan wachten?
Haha mijn moeder was ook zo. Als mijn vriend wilde blijven eten of ik at niet thuis moest ze dat zeker een dag van tevoren weten. :')

Offline Lissa

« Reactie #23 Gepost op: november 09, 2011, 19:12:54 »
wat ook heel grappig is dat ze op mij nooit kan wachten als ik om half 8 thuis ben. dan moet ik altijd maar opwarmen. en op mijn pa kunnen we kennelijk wel wachten.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline unattainable.

« Reactie #24 Gepost op: november 09, 2011, 21:13:10 »
meestal rond half 7, als mn broertje traint (dinsdag en donderdag) eten we half 8. en als ik moet werken (vrijdag, soms zaterdag, zondag) dan eet ik ook half 8.
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #25 Gepost op: november 09, 2011, 21:27:20 »
Ja vind ik eigenlijk ook maar mijn moeder vond avondeten belangrijk om samen te doen wat eigenlijk ook wel waar is.
. . . . . . . . . . .

Offline Kimahri

« Reactie #26 Gepost op: november 10, 2011, 19:08:10 »
Meestal niet voor 19:00

soms wel eens lastig, als ik dan met Roy ben, die wil al voor 5 uur eten, maar dan heb ik om 9 uur alweer honger.

Offline Belinda.

« Reactie #27 Gepost op: november 26, 2011, 17:48:31 »
meestal rond 6 uur half 7 best wel verschillend
Cos your amazing, just the way you are.

Offline FEE.

« Reactie #28 Gepost op: november 27, 2011, 18:47:31 »
Best verschillend, de ene dag eet ik al om 5 uur en de andere dag om 8 uur. Maar meestal wel zo rond 6 uur/half 7.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Dannie.x3

« Reactie #29 Gepost op: december 09, 2011, 13:41:44 »
18:00

Lekker oerhollandse tijd. :]
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline Sylvia

« Reactie #30 Gepost op: januari 09, 2012, 22:57:21 »
tussen 6 en 8 meestal ligt er maar net aan hoe het uitkomt :)