Ik vond het echt een super leuk jaar eigenlijk.
Ik ben vorig jaar van school veranderd en heb dan ook heeeel veel nieuwe mensen leren kennen, maar het is vooral vanaf dit jaar dat ik echt voel dat die mensen even veel voor mij beginnen te betekenen dan de vriendinnen van mijn vorige school die ik al heel lang ken, dus dat is echt geweldig.
Ik ben dit jaar gewoon heeel veel uit gegaan, met vriendinnen, en dat maakt mij ook echt blij want ik heb echt gewoon het gevoel dat ik heel hard van mijn jeugd aant ben genieten, en dat vind ik heel belangrijk. En daar heb ik dan ook weer veel mensen leren kennen, en dat is tof.
Ook met mijn beste vriend ben ik heel close geworden dit jaar, wat ook echt geweldig is.
Alleen met school was het iets minder, ik zit op een heel moeilijke school en doe ook een moeilijke richting, en op mijn vorige school kon ik gewoon alles wat lezen en was ik er met gemak door (ik leer gewoon echt snel), maar vanaf dit jaar moet ik écht leren om goede punten te halen, dus dat vind ik wel wat minder. Alhoewel ik het ook wel zie als een goede voorbereiding op de universiteit volgend jaar, want dan ben ik dat al gewoon. Dusja, zo negatief is dat dan ook weer niet.
edit; ik ben mijn zomervakantie vergeten. die was ook helemaal geweldig, ik was letterlijk in heel die 2 maanden maar 1 week thuis, voor de rest zat ik altijd op vakantie met mijn familie, Griekenland en Amerika, op kamp in Spanje met een vriendin, in Knokke met een vriendin en zo. Alleen Pukkelpop zou je dan wel het minpunt van het jaar kunnen noemen, want daar heb ik echt slechte herinneringen bij. Ook goede natuurlijk, van voor de storm, maar de slechte overheersen wel.