Auteur Topic: Terugblik 2011  (gelezen 430 keer)

Offline June

Terugblik 2011
« Gepost op: december 17, 2011, 20:44:07 »
Ja, die van dit jaar is er nog niet? Dus hierbij, wat vond jij van 2011?

Offline Lori.

Re: Terugblik 2011
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2011, 22:20:50 »
Ik vond 2011 geweldig.
Ik ben meer volwassen geworden, ik heb een paar onwijs grote angsten overwonnen.
Ik heb veel meer werkervaring. Bovendien ben ik 21 geworden dus officieel volwassen!

Ik heb mijn gitaar eindelijk weer gepakt, ben bijna fulltime aan het gitaar spelen. Elke vrije minuut eigenlijk wel.
Ben ook weer bezig met een bandje op te zetten.

Ik heb Miranda & Joris gemeet, dat was echt geweldig. Zulke lieverds <3

Ik heb er een onwijs goede vriend bij. Om eerlijk te zijn is dit de beste ever. We hebben zo'n bizar goede band en hij woont echt like 2 deuren verder. Bff!
Ik heb trouwens ook nog veel meer lieve mensen leren kennen..

't Enige minder leuke aan 2011 is dat ik weer ben gaan roken, maar aan de andere kant is het dan ook weer een goed voornemen om in 2012 te stoppen. :') (niet echt logisch hè?)
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline Rann.

« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2011, 22:58:05 »

Ik heb Miranda & Joris gemeet, dat was echt geweldig. Zulke lieverds <3

't Enige minder leuke aan 2011 is dat ik weer ben gaan roken, maar aan de andere kant is het dan ook weer een goed voornemen om in 2012 te stoppen. :') (niet echt logisch hè?)

Ik doe nu alleen de positieve dingen; van negatieve dingen wordt ik zwaar depressief.

Wow, gaan we samen stoppen. <3
En ja Mandy gemeet, dat was echt zo tof. <3 Oh en Joris, Joris is baas.. wat geniaal was dat.

Ik ben een nieuwe opleiding gaan volgen en daar heb ik een hele goede vriendin leren kennen. <3 Sinds september zijn we eigenlijk al super close en ik ben zoooo blij dat ik haar heb leren kennen.

Ik heb mijn beste vriendin van de middelbare weer gezien, we hebben nu weer heel goed contact. Dat is echt heel erg fijn want haar ex heeft al haar vrienden bij haar weg gehaald. Dat komt trouwens door die goede vriendin van school.

De eerste opleiding die tot nu toe enorm goed verloopt met hele goede cijfers.. daar ben ik trots op. <3

Dat ik toch wel weer naar de kerk ga en daar steun in vind.. en via daar ook super lieve mensen heb ontmoet.

Mijn tattoo die ik eindelijk heb.. hij is zo speciaal juist omdat hij door mijn grote broer is gezet. <3

Mijn moeder die mij als getuige vroeg voor haar huwelijk.

Dat ik zoveel lieve leuke fijne nieuwe mensen heb ontmoet. <3

. . . . . . . . . . .

Offline Chimaera.

« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2011, 23:59:33 »
Ik ben gaan samenwonen met Shane. Dat is sowieso het hoogtepunt en ik ben nog steeds zo blij.
En we hebben zo veel leuke dingen samen gedaan. Naar festivals geweest, en naar Antwerpen en naar Luxemburg..
Dat waren vooral de leukste dingen.

Offline Zebraaa

« Reactie #4 Gepost op: december 18, 2011, 01:43:01 »
2011 had vrij veel negativiteit, waar ik liever niet hier in het openbaar op inga omdat het meeste nogal persoonlijk is, misschien weten sommigen hier wel wat uit de afgeschermdere topics. er zijn sowieso 3 omstandigheden/gebeurtenissen te noemen die gewoon ronduit kwalitatief uitermate teleurstellend of nog erger waren en daaromheen nog een boel kleine dingen.

positieve is dat ik veeeeel nieuwe mensen heb leren kennen, waaronder een paar met wie ik vrij goed bevriend ben geraakt, wat ik supertof vind. m'n hele sociale leven heeft een mega boost gekregen. erg blij mee, hoop op deze weg door te gaan wat dat betreft. ook erg veel concerten bezocht. deze dingen hebben me wel dit jaar doorgesleept.

ook weer een paar dingen overwonnen, heb bijvoorbeeld voor het eerst in een tent geslapen op een festival. wat een beleving xD.

al met al vond ik het een matig jaar, ik hoop dat 2012 leuker gaat worden. denk het wel. hoop het. ga m'n best doen.

Offline Kelly.

« Reactie #5 Gepost op: december 18, 2011, 09:58:19 »
2011 is niet het beste jaar ooit geworden. 2011 heeft me ergens teleurgesteld door verscheidene omstandigheden.

Ik heb er fantastische vrienden bijgekregen, maar ook een vriend verloren terwijl het nog veel te vroeg was om te gaan voor hem.

2011 is ook het jaar waarin ik keihard heb moeten knokken om naar de derde te gaan en nu in de derde fantastische cijfers haal!

Het is ook het jaar geweest waarin mijn haar een heel stuk is gegroeid, haha. Ja, waar kan een mens blij van worden. :')

Dit jaar moet toch nog een groot lichtpunt krijgen. Deze kerst wordt gewelig. Legendarisch. Jaa.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Pelagia.

« Reactie #6 Gepost op: december 18, 2011, 11:08:50 »
Voor mij is het niet echt een super jaar geweest, maar ik heb ook goede momenten gehad,
het is uit gegaan tussen mijn vriend en mij na 3 jaar, omdat hij me heel erg belogen heeft.
Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, waar ik nu goede vrienden mee ben.
Ik heb werk gekregen, met fantastische bazen en leuke collega's en ik ben op sociaal vlak heel erg gegroeid.
2012 wordt voor mij een feest-jaar, ik wil van mijn jeugd genieten en veel uitgaan en nog meer mensen leren kennen
Anyone who had a heart
Would take me in his arms and love me, too
You couldn't really have a heart and hurt me,
Like you hurt me and be so untrue
What am I to do 

Offline Nathaliee.

« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2011, 11:28:26 »
Ik vond het echt een super leuk jaar eigenlijk.
Ik ben vorig jaar van school veranderd en heb dan ook heeeel veel nieuwe mensen leren kennen, maar het is vooral vanaf dit jaar dat ik echt voel dat die mensen even veel voor mij beginnen te betekenen dan de vriendinnen van mijn vorige school die ik al heel lang ken, dus dat is echt geweldig.
Ik ben dit jaar gewoon heeel veel uit gegaan, met vriendinnen, en dat maakt mij ook echt blij want ik heb echt gewoon het gevoel dat ik heel hard van mijn jeugd aant ben genieten, en dat vind ik heel belangrijk. En daar heb ik dan ook weer veel mensen leren kennen, en dat is tof.
Ook met mijn beste vriend ben ik heel close geworden dit jaar, wat ook echt geweldig is.

Alleen met school was het iets minder, ik zit op een heel moeilijke school en doe ook een moeilijke richting, en op mijn vorige school kon ik gewoon alles wat lezen en was ik er met gemak door (ik leer gewoon echt snel), maar vanaf dit jaar moet ik écht leren om goede punten te halen, dus dat vind ik wel wat minder. Alhoewel ik het ook wel zie als een goede voorbereiding op de universiteit volgend jaar, want dan ben ik dat al gewoon. Dusja, zo negatief is dat dan ook weer niet.

edit; ik ben mijn zomervakantie vergeten. die was ook helemaal geweldig, ik was letterlijk in heel die 2 maanden maar 1 week thuis, voor de rest zat ik altijd op vakantie met mijn familie, Griekenland en Amerika, op kamp in Spanje met een vriendin, in Knokke met een vriendin en zo. Alleen Pukkelpop zou je dan wel het minpunt van het jaar kunnen noemen, want daar heb ik echt slechte herinneringen bij. Ook goede natuurlijk, van voor de storm, maar de slechte overheersen wel.
« Laatst bewerkt op: december 18, 2011, 16:46:32 door Nathaliee. »

Offline unattainable.

« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2011, 11:34:46 »
2011 was voor mij wel oke, denk ik.
ik ben naar rome geweest, was ONWIJS gaaf. echt héél leuk. ik ben wel blijven zitten in de 5e, dat was in het begin gewoon kut, maar ik heb er juist veel meer vrienden bijgekregen, en dat vind ik echt heel fijn! al voelen mn vwo6 vrienden zich dan weer lonely maar ik kan mezelf echt niet in tweeën splitsen, en dat is het enige wat ik er dan weer kut aan vind. ik ben ook voor de eerste keer uit geweest in renesse (moet je toch een keer gedaan hebben in je leven), en daar heb ik een hele lieve jongen leren kennen. ik hoop dat dit goed blijft lopen iig tot het eind van het jaar want dan heb ik 2011 echt toppie afgesloten. nouja ik heb al met al veel leuke dingen meegemaakt, maar er zitten altijd weer negatieve dingen aan verbonden.

ik verwacht dat 2012 een behoorlijke uitdaging gaat worden, mn vwo6 vrienden gaan van school, en ik moet zorgen dat ik dit jaar wel overga. en dan knokken voor mn examens ofcourse... maar daar wil ik nog niet al te veel aan denken, het enige wat ik elk jaar weer hoop, is dat het volgende jaar beter wordt dan het jaar ervoor. dus, 2012 ik hoop dat je leuker bent dan 2011! oh en in 2012 wordt ik 18! jaaa!
vouloir c'est pouvoir

Offline Willes

« Reactie #9 Gepost op: december 18, 2011, 14:55:51 »
2011 was fijn. Vooral deze zomer was een groot hoogtepunt. Ik heb dit jaar veel buitenlandse reizen gemaakt en ga er nog een maken (Berlijn, Parijs, Frankfurt, lacanau, bordeaux en Bali). De werkweek naar Berlijn was in een woord geweldig. Die hele groep is nog zo ontzettend close. De uitwisseling met de Duitsers was ook super vet. Wat een toffe mensen waren dat. De vakantie naar lacanau met mijn hockeyteam was geweldig. Verder ben ik naar heerlijk veel concerten, en niet te vergeten rock Werchter geweest.

Het is uitgegaan met mijn ex, en hoewel het op dat moment moeilijk was ben ik er best snel overheen gekomen. Achteraf gezien betekende het misschien niet eens zo veel voor me. Ik heb in de zomer mijn fair share van korte scharrels gehad. Ik heb iets met een jongen gehad die waarschijnlijk de knapste gast is die ik ken, maar die ik verder eigenlijk niet kan uitstaan. Ik heb ook geleerd dat het niet comfertabel is om te zoenen met iemand van rond de twee meter. Verder had ik ook een fijne vakantie liefde. En toch voelde ik al die tijd wat voor een jongen waarvan ik overtuigd was dat hij mij alleen als vriend zag. Bleek dat hij precies hetzelfde voor mij voelde. Kwamen we helaas een beetje laat achter, want hij ging voor een aantal maanden backpacken. Hij is nu 6 weken weg en ik kan niet wachten tot hij terug is, haha.

Verder gaat het op school erg goed. Nooit verwacht in mijn examen jaar. Ik ben benieuwd naar 2012.

Offline Roy

« Reactie #10 Gepost op: december 18, 2011, 15:45:15 »
2011 is wel het jaar waarin ik heb geleert dat bepaalde mensen minder vriend zijn dan het leek

Maar 2011 is wel het jaar van keuzes geweest. keuzes die ik niet wil maken maar toch moet doen!..

maar enorm veel leuke dingen gedaan dit jaar. veel geluk gehad met dingen

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #11 Gepost op: december 18, 2011, 15:49:24 »
2011 is voor mij erg snel gegaan.
Ik ben veranderd. Ik heb fouten gemaakt en daar veel uit geleerd. Ik heb pijn gehad en ik ben intens gelukkig geweest. Ik heb mezelf een beetje leren kennen.
Het is voor mij een speciaal jaar dat ik niet zal vergeten.

Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Anne.

« Reactie #12 Gepost op: december 18, 2011, 16:48:58 »
2011 was een fijn jaar voor mij. Het ging echt super snel voorbij.

Ik heb mijn VMBO diploma binnen en daar ben ik zo blij mee!
De relatie met mijn vriend is echt super vooruit gegaan. Ik ben zo gelukkig met hem!

Ook ben ik op een nieuwe school begonnen met de opleiding PW4. Ik vind het echt super leuk en tot nu toe gaat het best goed!

2012 moet een nog beter jaar worden!

Offline June

« Reactie #13 Gepost op: december 18, 2011, 18:08:19 »
2011 is het jaar geweest waarin ik veel gewerkt hebt. Dat is eigenlijk het eerste waaraan ik dacht.
Daardoor heb ik een paar collega’s zo goed leren kennen, leuke dingen doen buiten het werk dat ik kan zeggen dat ik er paar nieuwe vrienden bij heb. En dat ik heel blij mag zijn met mijn werk. Het is awesome.
Het jaar waarin ik na de eerste dag dat we in het jaar zaten mijn opa ben verloren. En deze week ook nog het paard van mijn opa.
Het jaar waarin ik 5 weken stage heb gelopen in Istanbul, en daardoor dus een hele ervaring achter de rug heb.
Een nieuwe laptop + telefoon gekocht heb. En dat is wel speciaal voor mij omdat ik er totaal niks mee heb. Het is wel duidelijk waar het geld waar ik voor werk naar toe is gegaan. Hehe.
Het jaar waarin ik het obsessief sporten en op mijn eten letten heb losgelaten. Daar ben ik trots op.
Verder kan ik niks bedenken wat het waard is om te vermelden.
En heel veel, te veel followers heb gekregen op mijn tumblr. Wat ik nooit had verwacht omdat ik het nooit heb gepromoot of iets dergelijks.
Ohja. Dit
  het gevoel dat ik heel hard van mijn jeugd aant ben genieten, en dat vind ik heel belangrijk.   
liet me echt even denken. Heb ik dat dit jaar wel gedaan? Nee. Ik heb niet zoveel van mijn jeugd genoten dit jaar. Ik heb veel gewerkt en echt waar, 0 x op stap geweest bijvoorbeeld. Maar ook gewoon veel aan school gewerkt. Ik ben heel gedreven waardoor ik uit enthousiasme de ‘leuke’ dingen vergeet te doen en me concentreer op het werk en mijn huiswerk. Dat moet ik loslaten. Vanaf 2012.

Offline mariekjens.

« Reactie #14 Gepost op: december 19, 2011, 09:26:38 »
Ik ben in 2011 met mijn hbo opleiding gestopt, waar ik het op dat moment heel moeilijk mee had. Maar ik ben in 2011 ook aan een nieuwe hbo opleiding begonnen en die bevalt heel goed en het gaat ook goed!

Ik ben ook uit huis gegaan en dat is helemaal SUPER.

Mijn liefdesleven is in 2011 lekker dramatisch.

Ik heb weer lekker veel bands gezien waarvan ook een deel in Engeland, Duitsland en België.

Halfjaar gewerkt en lekker veel geld verdiend, nu werk ik nog maar 1 zaterdag en verdien ik voor een uitwonende student ook prima.

Ennnn het dieptepunt in 2011 was toch wel Pukkelpop. Even een natuurramp overleefd doe je ook niet elke dag.

Op naar 2012 denk ik :)

Offline Philae

« Reactie #15 Gepost op: december 19, 2011, 13:01:35 »
2011 was voor mij een jaar met veel positieve dingen maar ook heel veel negatieve en verdrietige dingen.

Ik ben op mezelf gaan wonen, wat echt heel fijn is! Daardoor heb ik nu ook een hele goede band met mijn ouders en zusje, vooral mijn vader.
Ook ben ik doordat ik nu zelf een huisje heb best wel assertief geworden, en dan scheel zo veel zorgen en stress.

Ik woon samen nu wat echt heel fijn is want nu zie ik Rick elke dag! <3

Ik heb een hele lieve toch ook wel heel erg domme kat! Moet elke dag heel erg om hem lachen.

Sommige vriendschappen zijn veel minder of over, en andere zijn weer heel erg gegroeid.

Verder zijn er veel mensen ziek geworden dit jaar en gaan hoop ik net 2012 halen.
Ook heb ik een onderzoek gedaan waar ik jaren tegen op heb gezien en die uitslag was jammergenoeg negatief.
Ook met de reuma was het een jaar met ups en downs maar dat heb ik elk jaar.. :')

Op naar 2012!
(8) "Counting al the assholes in the room, well i'm definitely not alone" (8)

Because the truth is, I am madly, truly, deeply, passionately in love with you.

Offline Dannie.x3

« Reactie #16 Gepost op: december 22, 2011, 10:01:25 »
2011 is een jaar geweest die ik het liefste meteen zou willen vergeten.
Mama kreeg borstkanker, maar daar is ze bijna helemaal van genezen.
Opa kreeg slokdarmkanker, hopelijk zal die in 2012 genezen, en oma is overleden aan botkanker.
De afgelopen tijd is zo onzeker en angstig geweest, dat wil ik niet meer meemaken, ik wil gewoon dat iedereen gezond en gelukkig is.

Aan de andere kant is 2011 ook wel een leuk jaar geweest. Ik heb een nieuw maatje er bij op school en ik ben heel veel vooruit gegaan op school. En ik ben ook wel trots dat ik dit jaar ben gestopt met roken.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline alieva

« Reactie #17 Gepost op: december 24, 2011, 00:39:34 »
Als ik nu denk wat 2011 voor jaar is geweest, kan ik eigelijk niet veel bedenken.
Er zijn niet hele bijzondere dingen gebeurt eigelijk O.o
Zit nog steeds met verlegenheid, het is niet erger gewordennn
me oma die wat met hart had, vandaaag genezen :)
dooood iriteren aan me 'bff'..
sommige vriendinnen missen, waar ik nu bijna niet meer mee omgaaa ):
en ruzie's thuis met broers, moeder en vader..

datt is wat er nu bij me is opgekomenn.

ojaa, kheb lenzen gekregen (: jeaaah eindlijk wat zien.
en sinds 3 dagen geleden, rotbeugel gekregen ;o
jaaa ben heel laat meee.
en gister kapper haar tot schouders geknipt. (normaal had ik best lang)
nuu best lelijk.

me uiterlijk is naar beneden gegaann ;o

--------------------------------------------------------------

Offline Rann.

« Reactie #18 Gepost op: januari 03, 2012, 01:26:35 »
Sommige vriendschappen zijn veel minder of over, en andere zijn weer heel erg gegroeid.
Ik weet niet of wij het over hetzelfde hebben maar ik heb wel zo mijn vermoeden. Wil toch even zeggen dat ik echt trots op je ben! Dat je opkomt voor jezelf en dat jij je gevoelens uit! Misschien heb je daardoor bepaalde mensen om je heen "verloren" maar dat je nu voor jezelf opkomt is zoveel belangrijker. Ik ben trots op je. <3 Want dat deed je vroeger nooit. Good job. <3 En ik weet zeker dat je alles overwint, na wat je hebt meegemaakt. Ongeacht of je wel of niet ziek word in 2012, you can do it. <3
« Laatst bewerkt op: januari 03, 2012, 01:29:31 door Rann. »
. . . . . . . . . . .

Offline Becca.

« Reactie #19 Gepost op: januari 03, 2012, 12:40:06 »
Woah, 2011 is voor mij echt bizar geweest.
Ik ben gestopt mrt school en heb een half jaar in verschilldende horecagelegenheden fulltime gewerkt en veel geleerd. Ik ben bij mijn broer gaan logeren die half Nederland hier vandaan woont.
Ik kan eindelijk zeggen dat ik bepaalde dingen achter me kan laten en heb een gesprek aangedurfd met de persoon die het allemaal zo vreselijk gemaakt heeft.
Ik heb nieuwe vriendschappen opgedaan, echt een heel waardevolle groep leren kennen waar ik ook echt m'n geloof mee kan delen, wat ik geweldig vind.
Ik ben dicht bij een supergeweldige vriend geweest, wat hiervoor niet mogelijk was.
Ik heb heel wat afgereisd. Ik ben verliefd geworden, en heb mijn angsten opzij kunnen zetten en ben ervoor gegaan. Dezelfde jongen heeft me later zonder verklaring het huis uitgegooid en ontloopt me nog steeds, wat me, zeker omdat ik eindelijk weer het lef had er voor te gaan en te geloven dat hij er altijd voor me was, erg pijn gedaan. Ik tob er nog steeds over het waarom, maar dit wil ik los proberen te laten, 2012.
2011 is het jaar waarin ik ook weer een opleiding begonnen ben, waarin ik Suki ontmoet heb. Waarin ik les gaf aan een onhandelbare klas en waarin ze nog naar me begonnen te luisteren ook.
Ja, ik ben weer ouder geworden in 2011.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt