Ja ik snap je wel. Maar je bent jong, en ik denk dat je de tijd noet nemen en moet genieten van je leven nu. Aan je toekomst bouwen en voor jezelf een stabiele basis moet hebben. Dat is enorm belangrijk.
Ik snap je persoonlijk heel erg goed zelfs ookal was/ben ik wat ouder.
Ik wil ergens diep in mijn hart ook een kindje nu, maar ik wil het ook niet omdat ik mijn eigen kindje ben verloren. Het zijn moeder gevoelens denk ik. Want als je zwanger bent begint dat al te werken zeg maar. Tenminste, bij mij. Mensen kunnen makkelijk zeggen; ben je gek? of Wtf, wil je dat? Je hebt toch een miskraam gehad, wees blij. Maar dat doet pijn, voor je gevoel verlies je iets wat van jou is en dat kan enorm veel impact op jou hebben ja. Ik ken iemand die vijftien was, en ze is een enorm goede moeder met alle hulp van buitenaf. Maar of het verstandig was is vraag twee.
Ik pas ook op drie kinderen. Van 5,12 en 14. En ja, dat vind ik prettig. Ik kan niet op kinderen van drie maanden passen, dat is veel te confronterend en soms oneerlijk in mijn ogen. Maar ik kan goed met deze kids, ik zie ze ook als bijzonder en familie. En andersom is dat ook zo. En daar ben ik trots op. Kan ik lekker de tante uithangen, dat doet me goed.