Ik las het ja, maar vind het ergens ontzettend zielig. Van de mensen die het hebben "bewezen".
Derek kan hun zelfs aanklagen. Kom op... ze doen net alsof dat de opa van iemand is overleven. Zover ik weet, mag je niet iemand belazeren door net alsof te doen dat iemand dood is.
Ik en mijn vriend hadden het hierover. We zijn allebei niet zo into mediums enzo, maar we geloven wel dat het kan bestaan. Hij dacht ook dat Derek misschien contact kan leggen met mensen, of ze nu overleden zijn of niet. Dat zie je ook namelijk bij de kinderen. De kinderen die hij helpt, leven nog, maar zijn vaak geestelijk niet goed en kunnen daarom zelf niks zeggen. Toch weet hij wel mooi wat ze willen. Zo was er eerst een kindje van 5 dat heeeeel de dag huilde, maar geestelijk ook echt niet goed was en niet kon praten en alles. Toch wist hij wat ze wilde. Als ze namelijk met haar ouders ging wandelen, was haar loopwagen gericht naar de mensen op straat. Derek zei dat de ouders het kind in hun richting moesten zetten, omdat ze anders bang was dat ze haar gingen verlaten. En door dat te doen, was het kind ook alle huilbuien kwijt.
Ik weet dat veel mensen skeptisch over zulke dingen zijn, maar mijn tante is er ook geweest. Ze had ook een reading met hem en ze vertelde mij ook dat ze van te voren echt niks heeft hoeven in te vullen ofzo.
Ik denk dat er gewoon een paar mensen zijn die skeptisch over hem zijn en hiermee denken dat het bewezen is dat hij nep is. Ik geloof nog steeds in hem, maar goed, zo denk ik erover xD