Auteur Topic: Haarverf  (gelezen 260 keer)

Offline Athena

Haarverf
« Gepost op: januari 17, 2012, 15:23:51 »
Ik verf best vaak mn haar, gewoon omdat ik het leuk vind. Van donker naar blond, en weer terug. Normaal koop ik pakjes à 7 euro, soms 5 euro, maar meestal kom ik toch duurder uit. Als ik dan van donker naar licht wil lukt dat bijna niet, pas na 3 kleurspoelingen ofzo. Ik zie dan amper verschil. Nu heb een lichtblonde verf van de action van 1,60 gehaald omdat ik het wat lichter wilde. Mijn idee was dan dat ik op wat lichter bruin zou uitkomen. Nou het is flink blond haha. De eerste keer alleen de bovenkant, maar bij de 2e keer heeft alles gepakt. Voortaan haal ik dus lekker de goedkopere. En oh, mn haar is er niet droger o.i.d van geworden.

Offline Eelko

Re: Haarverf
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2012, 15:27:08 »
Gaat van zoveel verven je haar niet naar de klote?
Quote van de maand:
Citaat
In bier zitten vrouwelijke hormonen; Hoe meer ik drink, hoe meer ik praat en hoe slechter ik ga rijden

Offline Athena

« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2012, 15:28:05 »
Nee is bij mij nog niet gebeurd. Tegenwoordig is haarverf ook niet zo slecht meer.

Offline Micha

« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2012, 15:29:08 »
Zolang je genoeg en goede conditioner en haarmasker gebruikt niet eelko.

En tof! Je kan ook van 4,95 (dat is geen bleek, het is haarkleurverwijderaar) elgon hair colour remover bij de haarimport kopen.
Het haalt alleen de geverfde kleur eruit, de neppe kleur dus, wat daar onder zit blijft onaangetast, dus je haar raakt er totaal niet beschadigd van! :'D En daar kwam is pas achter na het 10x al gebleeekt te hebben ofzo.

Offline Eelko

« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2012, 15:29:57 »
Haha ok nou ik heb het al een paar keer meegemaakt met sommige meiden die gewoon haaruitval kregen enzo en die verfde der haren zo een 5 keer per jaar ofzo
Quote van de maand:
Citaat
In bier zitten vrouwelijke hormonen; Hoe meer ik drink, hoe meer ik praat en hoe slechter ik ga rijden

Offline Micha

« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2012, 15:36:07 »
haha, dan hebben ze wel heel slecht haar van zichzelf :'D wnat ik verfde voor echt 3 jaar lang mijn haar elke 6/7 weken. en bleekte het op zn minst 1x per 2 maanden. xD
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2012, 15:56:16 door Micha »

Offline Zebraaa

« Reactie #6 Gepost op: januari 17, 2012, 16:11:50 »
Ik haal m'n haarverf meestal bij de op=op voordeelshop of voordeelhal,
Daar heb je 2 pakjes voor 12 euro, gewoon a-merken zoals Swarzchkopf (wtf hoe schrijf je dat) en Guhl enzo! Die normaal 10 euro per pakje kosten.
Scheelt ook veel geld! Maar ik verf 't altijd met dezelfde kleur, andere merken hebben die kleur niet (zwartrood).

Zolang je genoeg en goede conditioner en haarmasker gebruikt niet eelko.

En tof! Je kan ook van 4,95 (dat is geen bleek, het is haarkleurverwijderaar) elgon hair colour remover bij de haarimport kopen.
Het haalt alleen de geverfde kleur eruit, de neppe kleur dus, wat daar onder zit blijft onaangetast, dus je haar raakt er totaal niet beschadigd van! :'D En daar kwam is pas achter na het 10x al gebleeekt te hebben ofzo.
Waar kan je dat kopen, haarimport, waar zit dat? M'n zusje wil namelijk d'r bruin uit haar blonde haar hebben maar na heel veel antiroos shampoo en eroverheen verven is dat nog steeds niet gelukt.. Ze heeft nu heel lelijke uitgroei, dus dat zou echt een uitkomst voor haar zijn.^^

Offline Chimaera.

« Reactie #7 Gepost op: januari 17, 2012, 16:23:52 »
Ik haal altijd henna bij Lush... Daarvan weet ik ook zeker dat het niet slecht is (alleen maar goed juist), dus dat is fijn. Mijn haar gaat er altijd enorm mooi van glimmen en wordt heel zacht door de cacaoboter die erin zit!
Kost 14,95 voor een blok, waar ik drie keer mee doe.

Offline Lissa

« Reactie #8 Gepost op: januari 17, 2012, 16:29:29 »
Ik verf mijn haar niet meer omdat ik het klote vind met al die uitgroei  altijd.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Chimaera.

« Reactie #9 Gepost op: januari 17, 2012, 16:32:29 »
Ik verf mijn haar niet meer omdat ik het klote vind met al die uitgroei  altijd.
Van uitgroei heb ik sinds ik henna gebruik eigenlijk nooit last, ik weet niet waarom. Het is er wel natuurlijk, maar het valt nauwelijks op. Misschien omdat de kleur van de henna ook een beetje vervaagt na verloop van tijd.
Toen ik blond was had ik natuurlijk wel donkerblonde uitgroei, maar mijn kapster had het zo geverfd dat het geleidelijk in elkaar overging. Maar goed, voor die verfbeurt heb ik toen wel mooi 130 euro betaald dus dat doe ik ook nooit meer.

Offline Micha

« Reactie #10 Gepost op: januari 17, 2012, 16:43:50 »
Ik haal m'n haarverf meestal bij de op=op voordeelshop of voordeelhal,
Daar heb je 2 pakjes voor 12 euro, gewoon a-merken zoals Swarzchkopf (wtf hoe schrijf je dat) en Guhl enzo! Die normaal 10 euro per pakje kosten.
Scheelt ook veel geld! Maar ik verf 't altijd met dezelfde kleur, andere merken hebben die kleur niet (zwartrood).
Waar kan je dat kopen, haarimport, waar zit dat? M'n zusje wil namelijk d'r bruin uit haar blonde haar hebben maar na heel veel antiroos shampoo en eroverheen verven is dat nog steeds niet gelukt.. Ze heeft nu heel lelijke uitgroei, dus dat zou echt een uitkomst voor haar zijn.^^

Dit is echt perfect voor haar! Die elgon hair colour remover! Ik wil het ook eventueel wel voor haar halen, want ik heb heir een haarimport in het dorp en dat ik het dan verstuur naar jullie via de post XD want die website zal wel meer verzendkosten vragen dan dat nodig is.

http://www.haarimport.nl/

Hier is de site, ze hebben ook filialen in Schiedam, Rotterdam, Vlaardingen en Naaldwijk.
Maar is waarschijnlijk allemaal te ver voor je denk ik? XD Het is hier zegmaar allemaal zowat om de hoek!

Offline Mishiru

« Reactie #11 Gepost op: januari 17, 2012, 18:13:08 »
Zo'n meisje wat ik ken gaat echt zó slecht met haar haar om. Ze verft het supervaak, ze stijlt het elke ochtend en avond, en ga zo maar door.. En nu is het superdood. Echt zonde :'D
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Athena

« Reactie #12 Gepost op: januari 17, 2012, 18:14:15 »
Zo'n meisje wat ik ken gaat echt zó slecht met haar haar om. Ze verft het supervaak, ze stijlt het elke ochtend en avond, en ga zo maar door.. En nu is het superdood. Echt zonde :'D

Ik verf het ook best vaak en ik stijl het ook elke ochtend :')))
Volgensmij ligt het er echt aan wat voor soort haar je hebt want bij mij is er niks aan de hand.

Offline Mishiru

« Reactie #13 Gepost op: januari 17, 2012, 18:57:35 »
^ja, maar zoals micha geloof ik al aangaf, als je gewoon haarmaskers en conditioner gebruikt scheelt dat al heel veel. Dus misschien ligt het daar aan bij haar, want haar moeder verft haar haar en het haar van haar moeder is al geverfd enzo en dat ziet er gewoon gezond uit.
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Zebraaa

« Reactie #14 Gepost op: januari 17, 2012, 20:07:39 »
Dit is echt perfect voor haar! Die elgon hair colour remover! Ik wil het ook eventueel wel voor haar halen, want ik heb heir een haarimport in het dorp en dat ik het dan verstuur naar jullie via de post XD want die website zal wel meer verzendkosten vragen dan dat nodig is.

http://www.haarimport.nl/

Hier is de site, ze hebben ook filialen in Schiedam, Rotterdam, Vlaardingen en Naaldwijk.
Maar is waarschijnlijk allemaal te ver voor je denk ik? XD Het is hier zegmaar allemaal zowat om de hoek!
Ohhh thanks, ik heb 't doorgegeven aan m'n zusje, ze moet zelf maar even verder kijken. Ze heeft een OV dus ze kan eventueel zo op een vrije middag even naar Rotterdam toe desnoods;)

Offline Anne.x

« Reactie #15 Gepost op: januari 17, 2012, 20:36:10 »
Ik laat het altijd bij me nicht doen:) heb t ooit zelf proberen te verve en dat is een ramp geweest:')) dus laat het nu gewoon verven door me nicht :)

Offline ukkie

« Reactie #16 Gepost op: januari 17, 2012, 20:47:45 »
haha, nu ben ik bang! Ik wou mijn haren donker rood ofzo laten verven, maar nu durf ik niet meer door al die verhalen! Ik heb door het wedstrijdzwemmen al super slecht haar. Laat staan dat ik het dan ook nog super vaak moet gaan verven :\

Offline Chimaera.

« Reactie #17 Gepost op: januari 18, 2012, 08:34:56 »
haha, nu ben ik bang! Ik wou mijn haren donker rood ofzo laten verven, maar nu durf ik niet meer door al die verhalen! Ik heb door het wedstrijdzwemmen al super slecht haar. Laat staan dat ik het dan ook nog super vaak moet gaan verven :\
Donkerrood kun je makkelijk met henna doen. (: Dat vervaagt alleen wel door het zwemmen denk ik, maar dat gebeurt met alle soorten (donkere) haarverf wel een beetje.

Offline ukkie

« Reactie #18 Gepost op: januari 18, 2012, 11:23:18 »
oke :) dan ga ik denk ik dat proberen. Om de hoeveel tijd moet je je haren dan weer opnieuw verven met Henna?

Offline Lori.

« Reactie #19 Gepost op: januari 18, 2012, 11:42:03 »
Die van de Action is nice idd <3 Heb ik ook een hele tijd gehad : D
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes