Auteur Topic: oude band shirts  (gelezen 475 keer)

Online ukkie

oude band shirts
« Gepost op: januari 23, 2012, 16:13:03 »
Ik heb een hele stapel met oude bandshirts in mijn kast liggen. Die shirts doe ik echt gewoon nooit meer aan, omdat ze een hele hoge nek hebben en ik ze er echt jongensachtig uit vind zien.

Hebben jullie misschien ooit leuke tutorials gezien waar ze een idee geven van hoe ik mijn shirts wat leuker kan maken? of gewoon leuke tips? ;)

Offline Micha

Re: oude band shirts
« Reactie #1 Gepost op: januari 23, 2012, 16:18:42 »
Oja! Dat heb ik zelf ook gedaan met wat shirt. Ik youtube even voor je.

EASY HOW TO: turn a tshirt into a tank top

Deze vond ik superbruikbaar.

Heavy Mental - How To Make a Hot Shirt ? (vol. 2)

I love dit shirt.

How to resize a t-shirt and give it a V-neck

Vneck shirt.

DIY TUTORIAL: cool tank out of t-shirts

En deze is ook onwijs mooi

How to cut your shirts like mine (requested)

Deze is misschien ietwat onduidelijk vanwege de webcamkwaliteit, maar ze heeft 'm leuk geknipt vind ik. n_n

Online ukkie

« Reactie #2 Gepost op: januari 23, 2012, 16:55:48 »
oeh, thanks <3 ik ga foto's posten als ik mijn shirtjes af hebt ;D

deze zijn inderdaad super leuk!

Offline mariekjens.

« Reactie #3 Gepost op: januari 23, 2012, 21:12:23 »
Die eerste video is echt suuuuper nice :) Misschien dat ik m straks even ga proberen op mn Mayday Parade tshirt wat ik toch nooit aan heb XD

Online ukkie

« Reactie #4 Gepost op: januari 23, 2012, 21:13:00 »
Ik ben nu die 2e aan het uit proberen op een lelijk metallica shirt ;D hopelijk lukt het!

Offline Zebraaa

« Reactie #5 Gepost op: januari 23, 2012, 21:28:50 »
Zit die bovenste nou in d'r onderbroek? =\

Die tweede en vijfde (jammer dat die niet zo duidelijk is) zijn erg leuk trouwens.^^

Vraag me niet hoe ze het doet (afknippen en andere stof en linten enzo eraan naaien of zo?), maar gaaf is 't wel!

Nog meer inspi:
http://longlegsandburgundylips.blogspot.com/2011/09/diy-band-shirt-craziness.html
http://fashion.onblog.at/en/the-bad-weather-and-its-advantages-diy-with-a-men-s-t-shirt
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2012, 21:33:33 door Zebraaa »

Offline mariekjens.

« Reactie #6 Gepost op: januari 23, 2012, 21:41:44 »
Wow volgens mij is t echt fucking goed gelukt voor de eerste keer! : D

Online ukkie

« Reactie #7 Gepost op: januari 23, 2012, 21:44:05 »
hahah! ik knipte verkeerd. dus toen zaten er wat extra gaten in die er niet hoorde ;D dus hopelijk kan ik dat nog een beetje veranderen.

Offline mariekjens.

« Reactie #8 Gepost op: januari 23, 2012, 21:49:38 »

Kijk dit is t geworden : D

Online ukkie

« Reactie #9 Gepost op: januari 23, 2012, 21:54:48 »
hihi! ziet er nice uit! staat leuk
 ik las ergens dat als je het aan de bovenkant een beetje uitrekt, dat je dan een heel mooi randje krijgt aan de bovenkant. maar ik durf dat niet te doen, want straks scheurt alles ofzo ;D

Offline mariekjens.

« Reactie #10 Gepost op: januari 23, 2012, 22:04:48 »
Jaaa zon rolletje he! Ik weet wat je bedoeld. Dat ga ik morgen misschien nog even proberen (:
Ik heb zin om bandshirts te kopen haha en te verknippen!

Online ukkie

« Reactie #11 Gepost op: januari 23, 2012, 22:06:39 »
haha, ik heb nu ook echt een tik ja. Heb echt zin om gewoon alle bandshirts van mijn vriend te stelen en ze allemaal te knippen/verscheuren ;p

ik zal nog wel foto's posten van mijn verknipte shirtjes, maar ik heb nu geen camera die is bij een vriendin dus ik maak morgen wel even wat mooie fotootjes.

Offline Micha

« Reactie #12 Gepost op: januari 23, 2012, 22:27:07 »
Ziet er leuk uit Marieke! n___n
Als ik ooit de tijd en zin hebt zal ik ook even foto's maken van mijn verknipte shirts.
Ik heb ook een jurkje gemaakt van het xxl metallica shirt van mijn ex :'D. Die is echt supernice geworden!

Online ukkie

« Reactie #13 Gepost op: januari 24, 2012, 13:14:22 »
whahahhahaha, ik dacht vandaag: laat ik mijn shirtje nog wat meer bijknippen.
maar nu heb ik het zo verneukt dat ik dat ding gewoon niet eens meer aan kan doen ;D
helaas. xD poging 2.

Offline Willes

« Reactie #14 Gepost op: januari 24, 2012, 17:47:43 »
Leuk! Ik heb hetzelfde gedaan met een 'Who the fuck are arctic monkeys' en een 'I love NY' shirt die een hoge hals hadden. Ik had ze gewoon om m'n paspos heen gedaan (die heeft mijn maten, echt super fijn) en toen langs de half en mouwen afgeknipt.

Offline Michelle

« Reactie #15 Gepost op: januari 25, 2012, 17:10:36 »
jammer dat ik alleen tokio hotel shirts heb hahahahaha now way dat ik daar in gezien wil worden.

Offline laraisalive

« Reactie #16 Gepost op: februari 01, 2012, 12:35:37 »
Bump, ik ga dit sowieso doen met mijn hollywood undead-shirt. Ik vind het echt zo'n leuk shirt maar ja, hij is redelijk dik en met een mannelijke nek enzo terwijl ik hem heel graag wil dragen. Ik denk dat ik de 1e video maar moet proberen? Want hij is niet echt rekbaar, zeg maar.
I have crossed oceans of time to find you

Offline Chimaera.

« Reactie #17 Gepost op: februari 01, 2012, 12:37:24 »
Ik heb nog een oversized Rammstein shirt waar ik 't wel mee wil proberen. Ik weet niet of ik het aandurf met mijn Jim Morrison shirt.. Maar aan de andere kant, nu draag ik die alleen maar om in te slapen.

Online ukkie

« Reactie #18 Gepost op: februari 01, 2012, 13:11:45 »
dat heb ik ook met mijn bandshirts. Veel vind ik er ontzettend leuk, maar te mannelijk om echt zo aan te doen!

Offline Micha

« Reactie #19 Gepost op: februari 01, 2012, 13:14:47 »
haha, dat probleem heb ik ook.
dan heb ik ze eigenlijk in een opwelling gekocht bij een concert bijvoorbeeld of op een festival.
en dan kom ik thuis en kijk ik er is goed naar en denk ik; dat staat mij toch niet, want het is een mannenshirt.
dus liggen ze stof te verzamelen in mn kast.