Auteur Topic: oude band shirts  (gelezen 475 keer)

Online ukkie

Re: oude band shirts
« Reactie #20 Gepost op: februari 01, 2012, 13:18:57 »
haha, dat probleem heb ik ook.
dan heb ik ze eigenlijk in een opwelling gekocht bij een concert bijvoorbeeld of op een festival.
en dan kom ik thuis en kijk ik er is goed naar en denk ik; dat staat mij toch niet, want het is een mannenshirt.
dus liggen ze stof te verzamelen in mn kast.
uhu!
vaak zijn de mannenshirts leuker. Daarom koop ik bijna altijd mannenshirts. Bij veel vrouwen shirts staat er bv alleen maar een logo van de band op.

mogen ga ik toch maar eens een nieuwe poging wagen. Mijn vorige bandshirt heb ik een beetje ontzettend erg verknipt :'D

Offline Micha

« Reactie #21 Gepost op: februari 01, 2012, 13:20:08 »
en vrouwenshirts vind ik eigenlijk nog lelijker dan de mannenshirts, qua hoe ze vallen en zitten enzo.
zo strak en ze zijn vaak ook nog is heel kort. ik heb liever een shirt die tot over mn reet heen komt ofzo xD.

Online ukkie

« Reactie #22 Gepost op: februari 01, 2012, 13:21:57 »
hahahahaha, dat klopt ja ;D ik heb gewoon een s van shirtjes. maar vaak als ik een shirtje koop is hij te kort. Dan bestel ik een keer een m en dan is het shirtje qua lengte wel goed maar heb ik een enorme hoeveelheid stof over aan de bovenkant ;D

het enigste shirtje wat ik niet ga verknippen is mijn flogging molly bandshirt <3 want dat is het eerste shirtje wat ik kocht <3

Offline Chimaera.

« Reactie #23 Gepost op: februari 01, 2012, 16:26:11 »
en vrouwenshirts vind ik eigenlijk nog lelijker dan de mannenshirts, qua hoe ze vallen en zitten enzo.
zo strak en ze zijn vaak ook nog is heel kort. ik heb liever een shirt die tot over mn reet heen komt ofzo xD.
Ja inderdaad. Alleen Rammstein heeft wel vette vrouwenshirts, die zijn ook gewoon echt vrouwelijk qua model, en niet alleen maar strak en kort.
Mijn unisex Slipknot shirt is wel heel fijn trouwens. Niet heel vrouwelijk, want hooggesloten, maar wel strak en niet te kort.

Offline laraisalive

« Reactie #24 Gepost op: februari 04, 2012, 00:08:57 »
Ik heb het gedaan woohoo! Best netjes vind ik zelf, alleen aan de hals is duidelijk te zien dat ik niet recht kan knippen :-). Maar ach ik vind het mooi zo, en ik ga niet nu opnieuw erin knippen, dan wordt het denk ik alleen maar lelijker. Ik zal wel een foto posten, maar nu niet :D
I have crossed oceans of time to find you

Online ukkie

« Reactie #25 Gepost op: februari 04, 2012, 00:17:46 »
Ik heb het gedaan woohoo! Best netjes vind ik zelf, alleen aan de hals is duidelijk te zien dat ik niet recht kan knippen :-). Maar ach ik vind het mooi zo, en ik ga niet nu opnieuw erin knippen, dan wordt het denk ik alleen maar lelijker. Ik zal wel een foto posten, maar nu niet :D
Oeh ^^ ik ben benieuwd!

Mijn zus naait veel, dus wou mijn bandshirts veranderen. Maar ik wil juist zo'n baggy look maar toch vrouwelijk. Daarom heb ik nog niks gedaan aan mijn bandshirts.

Offline Chimaera.

« Reactie #26 Gepost op: februari 05, 2012, 22:04:00 »
Poging 1:

Ik zit te twijfelen of ik meer van de mouwen af moet knippen. Het is nu nog meer een shirt, en ik kan er ook een hemdje van maken.

Online ukkie

« Reactie #27 Gepost op: februari 06, 2012, 00:47:45 »
Ik zal er een hempje van maken. Het is goed gelukt maar het lijkt zo'n twijfelaar: is het een shirt of een hempje?
Maar het ziet er echt al tof uit! Goed gelukt!

Offline Chimaera.

« Reactie #28 Gepost op: februari 06, 2012, 19:59:15 »
Ik zal er een hempje van maken. Het is goed gelukt maar het lijkt zo'n twijfelaar: is het een shirt of een hempje?
Maar het ziet er echt al tof uit! Goed gelukt!
Als ik 'm verder over m'n schouders trek (dus dat je blote schouders krijgt), is hij wel leuk. Dus ik twijfel nog of ik verder ga knippen.

Offline unattainable.

« Reactie #29 Gepost op: februari 06, 2012, 20:02:59 »
je doet me trouwens op die foto denken aan jess van new girl! geen idee waarom, haha.
vouloir c'est pouvoir

Offline mariekjens.

« Reactie #30 Gepost op: februari 09, 2012, 14:02:18 »
Ik ben ook weer aan t knippen en so far so good! Ik moet alleen nog een mouw bijwerken :)

Online ukkie

« Reactie #31 Gepost op: februari 09, 2012, 21:53:03 »
oke! ben benieuwd!
ik durf het gewoon niet ;') heb al een paar keer een poging gedaan, maar durf niet meer verder te knippen.
ik had al een shirt verknipt, en het andere shirt was niet mooi geworden omdat het gewoon een te ruim shirt is.

Offline laraisalive

« Reactie #32 Gepost op: februari 13, 2012, 15:32:34 »
Zo is het geworden:

ik moet de hals nog een beetje veranderen, maar ik vind hem verder wel goed (:
Maar oke, ik heb nog een shirt dat ik misschien wil verknippen. Het is een shirt van the joker, maar zijn gezicht begint al vrij snel onder de hals dus ik ben bang dat ik het verpest mimimi.

Dit is een plaatje ervan, het shirt zelf is een beetje anders maar zo snappen jullie een beetje hoe ik 't bedoel.
I have crossed oceans of time to find you

Offline Zebraaa

« Reactie #33 Gepost op: april 08, 2012, 19:26:15 »
Ik heb net een bandshirt smaller gemaakt, naar girlie gemaakt zegmaar (m''n moeder wilde eindelijk even helpen) en wil nu de hals nog anders maken, maar weet niet hoe, zal ik hem gewoon iets wijder maken of echt heel wijd/offshoulder? Heeft een van jullie misschien nog leuke andere ideeën voor de hals? Zit ook te denken aan een kanten randje, maar weet niet of ik dat kan..
Of heeft een van jullie nog andere ideeen om het nog wat meer 'op te pimpen'? Het is een zwart shirt met alleen een bandlogo dus verder heel duf. Zat nog te denken om een afbeelding eronder te stencilen maar dat is me denk ik iets te moeilijk. En transferpapier heb ik geen goede ervaringen mee.

Online ukkie

« Reactie #34 Gepost op: april 09, 2012, 16:42:47 »
Zelf heb ik nu een bandshirt omgetoverd door er een offshoulder ervan te maken. dat maakt het al een stuk leuker en vrouwelijker vind ik zelf. Als ik jou was zou ik er niet te veel poes pas mee doen, omdat het dan vaak mislukt (al helemaal als je er niet echt ervaring mee hebt ;) )
Ik zag ook ergens nog een leuk idee, wat je misschien ook kan doen om het vrouwelijker te maken op een leuke manier.
Turn your oversized t-shirt into a lace up mini dress!

maar als je alleen een hals wil aanpassen zou ik hem offshoulder doen ;) dat vind ik in ieder geval het leukste.

Offline Zebraaa

« Reactie #35 Gepost op: april 09, 2012, 18:37:10 »
Heee dat is best tof ;D lijkt op dit wat ik gisteren vond:
http://fashion.onblog.at/en/ed-hardy-stylists-big-dana-is-watching-you
Dat ga ik binnenkort proberen op een oude pyjamabroek oid, en als het lukt misschien wel doen met een shirt =D.

Dat bandshirt is nu in elk geval smaller, wat heel goed is gelukt (: en de hals heb ik afgespeld, dat moet nog genaaid worden, het wordt niet offshoulder maar wel vrij wijd. En de mouwen maak ik ook iets korter. Dan is het al heeeel wat vrouwelijker dan het was xD Alleen hij is zo ''kaal''. Zit te denken iets met de mouwen te doen nog, strikjes of lintjes oid, ben er nog niet helemaal uit.