Auteur Topic: Heeft er iemand hier al dingen bij Nelly.com besteld?  (gelezen 263 keer)

Offline Anne.

Heeft er iemand hier al dingen bij Nelly.com besteld?
« Gepost op: januari 31, 2012, 20:09:43 »
Ik wil daar een broek bestellen en ik ken de hele site eigenlijk niet echt.
Hoe gaat het met verzendkosten? En wordt het binnen een snelle tijd bezorgd?

Offline Linda

Re: Heeft er iemand hier al dingen bij Nelly.com besteld?
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2012, 20:12:10 »
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaalt verzendkosten van 4€ per bestelling. Op dit moment betaal geen verzendkosten. Als je kiest voor het betalen met factuur/rekening wordt een extra vergoeding van 3€ gerekend.
Denk eraan, dat je altijd gratis verzending krijgt bij alle nieuwe bestellingen die je doet binnen 14 dagen na jouw laatste bestelling.

Hoe lang is de levertijd?
Als de artikelen op voorraad zijn worden deze binnen 3-7 werkdagen verstuurd. Als er iets bij je bestelling zit dat vertraging heeft of we hebben een foutief voorraad saldo, laten we je dit z.s.m. weten

en reviews

Denk dat je zo al een heel eind komt. Heb er zelf nog nooit besteld (en aan de reviews te zien zou ik dit dus ook niet gaan doen)
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2012, 20:13:55 door Linda »
:gif_0337:

Offline Lenthe

« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2012, 20:14:32 »
Ik bestelde er pas een jurkje, maar toen kreeg ik een week later een mailtje dat ze een foutje hadden gemaakt en dat ie toch niet op voorraad was ;(

Offline June

« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2012, 21:35:20 »
Vriendinnen van mij hebben er geen goede ervaringen mee

Offline Michelle

« Reactie #4 Gepost op: januari 31, 2012, 23:40:51 »
Mijn zusje heeft haar schoenen die ze gratis kreeg op een Nelly party goed binnen gekregen, duurde wel erg lang maar dat was van tevoren gezegd en zal aan de situatie gelegen hebben.

Verder heb ik gehoord dat ze net als h&m een beetje chaotisch zijn met dingen. Wel heeft een vriendin van mn zusje bij klachten (die ik eigenlijk onterecht vond, ze stelde zich een beetje aan) best snel geld terug gekregen 2 keer. En dat was voor gratis schoenen ook nog eens (ook van die nelly party)

Offline Micha

« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2012, 07:57:28 »
als ik die reviews lees zou ik het maar gewoon niet doen.

Offline Anne.

« Reactie #6 Gepost op: februari 01, 2012, 16:11:51 »
Voor zover ik zie zijn ze heel slecht met retour betalingen..
Ik ga denk ik gewoon een gok wagen. Ik vind de broeken op de foto veel te mooi <3..
En als het fout gaat had ik naar jullie moeten luisteren ;p

Offline Chimaera.

« Reactie #7 Gepost op: februari 01, 2012, 16:21:06 »

Offline Anne.

« Reactie #8 Gepost op: februari 01, 2012, 16:22:38 »
nee (:

ik ging verder kijken en had mooie spijkerbroeken gevonden, jurkje, shirtjes. maar ik ga niet alles bestellen want dan ben ik 1000000 euro kwijt ofzo

Offline Chimaera.

« Reactie #9 Gepost op: februari 01, 2012, 16:24:42 »
nee (:

ik ging verder kijken en had mooie spijkerbroeken gevonden, jurkje, shirtjes. maar ik ga niet alles bestellen want dan ben ik 1000000 euro kwijt ofzo
Goedzo, want zoals je in mijn topic had kunnen lezen zijn die broeken echt ONMOGELIJK. :p

Maar verkopen ze dan op die website niet allemaal dingen die je ook gewoon in normale winkels kunt kopen?

Offline Anne.

« Reactie #10 Gepost op: februari 01, 2012, 16:34:08 »
Goedzo, want zoals je in mijn topic had kunnen lezen zijn die broeken echt ONMOGELIJK. :p

Maar verkopen ze dan op die website niet allemaal dingen die je ook gewoon in normale winkels kunt kopen?
Ja daarom was het voor mij al in eerste instantie ;p.

jaaaa, maar ik ben niet goed in dat soort dingen zoeken en het is koud buiten! ;(

Offline Linda

« Reactie #11 Gepost op: februari 01, 2012, 21:32:36 »
Ben wel benieuwd, wel laten weten of je het ontvangt enzo he ;D

Offline Anne.

« Reactie #12 Gepost op: februari 02, 2012, 09:42:44 »
haha ja ga ik doen. al heb ik nog niet besteld! maar hopelijk gebeurd dat een deze dagen!

Offline Linda

« Reactie #13 Gepost op: februari 02, 2012, 12:56:49 »
Geen andere site met betere reviews die die broek ofzo ook heeft?xD
(ja broek ging je kopen daar toch?)

Offline Anne.

« Reactie #14 Gepost op: februari 07, 2012, 19:02:36 »
Ik ga nu pas bestellen. Maar ik snap niks van die maatgids.. Iemand die mij kan helpen? :D

Offline Linda

« Reactie #15 Gepost op: februari 07, 2012, 20:55:29 »
Ehm. volgens mij moet je dan vanalles gaan opmeten bij jezelf? Althans, dat is bij de meeste sites zo qua maattabel, weet niet welke die site heeft :'D

Ja dus. Alles staat er ook wel uitgelegd ;)

A Heup: Meet parallel over de heup precis onder de gulpzoom in een rechte lijn van de ene zijkant naar de andere.

B Beenlengte: (binnenzoom) Meet van het punt waar de grenszomen bij elkaar komen naar het uiteinde van de broekspijp.

C Dij: Meet van het kruis in een rechte lijn parallel met de taille naar het uiteinde van de broekspijp.

D Taille: Meet parallel met de taille in een rechte lijn van de ene zijkant naar de andere.

A Lengte: Meet in rechte lijn van het hoogste punt van de schouder naar de onderkant van het kledingstuk.

B Buste: Meet in rechte lijn over de breedte van het kledingstuk, onder de oksel.

C Mouwen: Meet van het midden van het kledingstuk, precies onder de kraagzoom naar het punt waar de schouder en mouw bij elkaar komen.
Ga hiervandaan verder naar het uiteinde van de mouw.

en dan ga je kijken in de tabel met je opgemeten shit welke maat je hebt :'D
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2012, 20:58:43 door Linda »