Auteur Topic: muhahah  (gelezen 262 keer)

Offline Suspicious

Re: muhahah
« Reactie #20 Gepost op: februari 03, 2012, 14:58:22 »
=) onee hoor maar ik verwacht gewoon een discussie met je doet verpleegkunde jij mag geen jurk aan
Wil je dat het gebeurt ofzo :')? Dat dacht ik dus absoluut niet.
Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Offline Chimaera.

« Reactie #21 Gepost op: februari 03, 2012, 15:01:02 »
=) onee hoor maar ik verwacht gewoon een discussie met je doet verpleegkunde jij mag geen jurk aan
Waar slaat dat op. Waarom zou je dat niet "mogen" bij verpleegkunde en wel bij een andere studie? Becca bedoelde gewoon dat het haar onpraktisch lijkt en daar ben ik het mee eens. Met zo'n wijde rok in de trein en in college zitten, ik zou het niet kunnen. Het lijkt me een gedoe.

Haha en nu ontstaat er wel een discussie over. Weet je waarom? Omdat jij erover begon. :') Wij zouden zeer waarschijnlijk nooit op die manier oordelen. Je hebt wel een hoge pet van ons op hè.

Offline Kimahri

« Reactie #22 Gepost op: februari 03, 2012, 15:02:09 »
Ik vind 't mooi.

Offline Micha

« Reactie #23 Gepost op: februari 03, 2012, 15:04:43 »
het zou voor mij ook veel te onpraktisch zijn.
helemaal naar school reizen in zo'n grote jurk in de bus, trein en metro.
en dan in de lift gepropt op school staan.
ik zou meer bang zijn dat ik de jurk per ongeluk sloop xD

Offline Wicca

« Reactie #24 Gepost op: februari 03, 2012, 15:11:50 »
Waar slaat dat op. Waarom zou je dat niet "mogen" bij verpleegkunde en wel bij een andere studie? Becca bedoelde gewoon dat het haar onpraktisch lijkt en daar ben ik het mee eens. Met zo'n wijde rok in de trein en in college zitten, ik zou het niet kunnen. Het lijkt me een gedoe.

Haha en nu ontstaat er wel een discussie over. Weet je waarom? Omdat jij erover begon. :') Wij zouden zeer waarschijnlijk nooit op die manier oordelen. Je hebt wel een hoge pet van ons op hè.
in dit geval geef ik je gelijk xD ik zag spoken