Auteur Topic: Pijn in m'n nek en een grijns op m'n gezicht.  (gelezen 134 keer)

Offline Becca.

Pijn in m'n nek en een grijns op m'n gezicht.
« Gepost op: februari 03, 2012, 18:24:02 »
Yes, ik heb mijn basgitaar weer uit het stof gehaald. Ik heb echt al maanden niet gespeeld. Nu pakte ik hem weer tevoorschijn en heb uren gespeeld. Ik was vergeten dat ik 't zo leuk vond. Altijd heerlijk als je iets weer oppakt als je er van genoot. Ik ga mijn tekenen ook weer terughalen denk ik, ik stak er altijd uren per dag in maar doe het nu al twee jaar niet meer.

Willes, moet jij niet ook weer gaan cosplayen? Super tof gevoel is dit.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Michelle

Re: Pijn in m'n nek en een grijns op m'n gezicht.
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2012, 18:33:28 »
Ohh super leuk! ik kan me echt niks bedenken waarbij ik dit zou hebben.. best jammer eigenlijk.

Offline Mishiru

« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2012, 18:40:13 »
Oh, ik had dat laatst met tekenen! Had het een tijdje niet meer gedaan, nu doe ik het bijna elke dag ;D
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Becca.

« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2012, 19:08:15 »
Echt super ja. Het gaat dan ook om het vasthouden. Want anders doe je het een keer en laat je het daarna alsnog liggen.
Het laatste wat ik merk
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet

Offline Mishiru

« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2012, 20:01:35 »
Precies ja! Maar goed, school hindert ook echt in dat soort dingen haha, je moet er echt tijd voor hebben
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Linda

« Reactie #5 Gepost op: februari 03, 2012, 20:33:58 »
Gitaar kunnen spelen is echt zo vet!
:gif_0337:

Offline Becca.

« Reactie #6 Gepost op: februari 03, 2012, 20:49:05 »
Ik speel geen gitaar :') Ik speel bas. Gitaar wil ik ook wel leren en zal vast niet zo moeilijk zijn, maar ik speel 't niet :')
Het laatste wat ik merk
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet

Offline Linda

« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2012, 21:41:42 »
Wel bijna het zelfde denk ik? Bedoel,  als je basgitaar kan spelen, dan vast ook wel gewoon gitaar? :'D

Online Zebraaa

« Reactie #8 Gepost op: februari 03, 2012, 21:46:37 »
Ahhh basgitaar, Mijne staat ook te verstoffen maar meer omdat ik het niet echt kan en er momenteel de energie niet voor heb om het te leren :(

Offline Suspicious

« Reactie #9 Gepost op: februari 03, 2012, 21:54:33 »
Wel bijna het zelfde denk ik? Bedoel,  als je basgitaar kan spelen, dan vast ook wel gewoon gitaar? :'D
Nee, van basgitaar naar gitaar is best een behoorlijke overgang. Basgitaar zijn loopjes, losse noten. Bij gitaar speel je akkoorden (ook wel losse noten bij solo's, maar bovenal toch akkoorden), dat is toch wel wat anders. En sowieso liggen de fretten van een basgitaar verder uit elkaar dus dat is qua vingerzetting ook heel anders.
Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Offline Linda

« Reactie #10 Gepost op: februari 03, 2012, 21:58:25 »
Oke, oke, weer wat geleerd ;D

Offline Sacheride-emo

« Reactie #11 Gepost op: februari 08, 2012, 14:40:12 »
Ahahaha  ;)
Love The Life You Love life ;)

Offline Chimaera.

« Reactie #12 Gepost op: februari 08, 2012, 15:05:35 »
Nee, van basgitaar naar gitaar is best een behoorlijke overgang. Basgitaar zijn loopjes, losse noten. Bij gitaar speel je akkoorden (ook wel losse noten bij solo's, maar bovenal toch akkoorden), dat is toch wel wat anders. En sowieso liggen de fretten van een basgitaar verder uit elkaar dus dat is qua vingerzetting ook heel anders.
Haha ik wist ook niet dat er zo'n groot verschil in zat! Heel veel mensen die ik ken die gitaar spelen spelen ook bas. :p
Ik wist wel dat er verschil in zat natuurlijk, maar niet zo groot! Ik wil zelf graag basgitaar leren spelen maar heb te weinig discipline om te oefenen. Dat terwijl er twee basgitaren hier in de woonkamer staan. :')