Oke. het was best... newbie-achtig van mij...
ik moet van 5 tot 8. Mijn vriend zei dat ze dan meestal je een uur een test laten maken op de computer en dan je een uur inwerken enzo dat ze erbij zitten en je dan een uur alleen achter de kassa zetten.
Ik was gewoon op tijd. 10 voor 5 was ik er. Toen ging ik naar binnen, maar kon al niemand vinden bij de sigarettebalie waar ik mij moest melden. Dus ik maar de winkel in om iemand te vragen. Die liep netjes mee enzo. Toen eidenlijk de goede persoon gevonden, maar die moest nog van alles doen. Ik moest al wel alvast een Albert Heijn trui aandoen enzo, dat ding was een S, maar leek net een jurk.
en toen ging zij nog een half uur iets doen in de winkel. Dus stond ik daar maar niet wetend wat ik moet doen. Er kwamen al klanten naar mij toe om dingen te vragen, maar ja, ik wist al die dingen natuurlijk niet.
toen om half 6 moest ik testjes doen op de computer. die duren in totaal ongeveer dus een uur, maar ik was pas rond kwart voor 7 klaar...
en toen vond zij het onzinnig om mijn nog uitleg te geven over de kassa omdat ze dan te weinig tijd zou hebben.
dus mocht ik nog iets lezen en om kwart voor 8 weg.
maar ik voel me dus best een slechte cassiere omdat ik dus al over die toesten 1,5 uur deed.