Hoi xxxxxx,
We hebben al gesmst over de carnaval, maar ik heb nu even een bericht over carnaval dat beter niet via de sms kan gaan.
Dit komt omdat ik er me net pas bewust van ben geworden toen mijn nicht vroeg of ze nog een avond met me weg kon gaan.
Het zit namelijk zo, ik moet best veel werken tijdens carnaval. Dit wil zeggen, zaterdagochtend (heb waarschijnlijk kunnen ruilen) wat betekent dat ik vrijdag al niet kan carnavallen, zaterdagavond zou ik dan ook niet weg kunnen omdat ik bij jullie zou oppassen. Zondag hoef ik niet te werken, maar maandag heb ik wel een vroege dienst dus kan ik zondagavond óók niet carnavallen. Maandag ben ik bij jullie en dinsdag zou ik dan weer een avonddienst hebben dus ook pas laat weg kunnen (na 21.30) en is het om 00.00 al gedaan.
Wat dus inhoudt voor mij dat ik geen enkele avond heb die ik weg te gaan.
Eigenlijk, als ik eerlijk moet zijn, moet ik bekennen dat ik in een opwelling (dinsdagmiddag tijdens carnaval) toen heb toegezegd op te willen passen omdat ik 'nooit meer' carnaval ging vieren. Dit was meer omdat ik er helemaal doorheen zat en heb toen niet echt nagedacht over de consequenties die hier aan vast zouden zitten.
Om jullie niet helemaal te laten barsten wil ik graag maandag nog komen oppassen, maar zou ik zaterdag (na mijn werk als het ruilen niet door gaat en anders sowieso) graag zelf willen carnavallen. Zo kan ik toch nog een avondje meedoen en mis ik niet heel het carnaval.
Sorry voor de opschudding die ik nu waarschijnlijk veroorzaak. Ik vind het vervelend dat het zo gelopen is en het spijt me dat ik op mijn belofte terug wil komen.
Groetjes, Lissa.
Vinden jullie dat ik dit kan maken?
Ik was vorig jaar hofdame en heb een hele heftige carnaval gehad. Ze heeft me gevraagd op te passen toen ik de laatste dag bezig was, net was flauwgevallen en had gehyperventileerd en zei dat ik nooit meer carnaval ging vieren.
Verder heeft haar zus die de beste vriendin van mijn moeder was nogal gepusht om te zorgen dat ik daar dan ging oppassen en ook die vrouw gemotiveerd om er bij mij extra achteraan te zitten. Hierdoor voelde ik me verplicht omdat ik het beloofd had, maar nu blijkt dat ik hierdoor geen enkele avond meer weg kan...