Auteur Topic: !! BREAKING !! Prins Friso in levensgevaar  (gelezen 1651 keer)

Offline Mishiru

• Forumprinses
  • Geslacht: Vrouw
Re: !! BREAKING !! Prins Friso in levensgevaar
« Reactie #20 Gepost op: februari 18, 2012, 15:13:35 »
 :breaking_news:
couldn't let it, pardon me :3

Ik ben het er trouwens wel mee eens dat als er iets gebeurd met een BN'er ofzo, dat gelijk heel het land/de wereld het weet, maar als het een 'normaal' persoon was, zou ik het volgens mij niet eens hebben gehoord.
Niet dat het niet erg is, en ik wens ook het beste voor die familie en voor hem, maar alsnog..
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.
?

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #21 Gepost op: februari 18, 2012, 15:19:44 »
 ja ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen hoor, maar het is ONMOGELIJK elk persoon die dit meemaakt in het nieuws te gooien. hij is toch bekend bij (hoop ik) veel mensen, dan vind ik het niet zo gek dat dat in het nieuws komt.
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #22 Gepost op: februari 19, 2012, 19:33:23 »
ja ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen hoor, maar het is ONMOGELIJK elk persoon die dit meemaakt in het nieuws te gooien. hij is toch bekend bij (hoop ik) veel mensen, dan vind ik het niet zo gek dat dat in het nieuws komt.
inderdaad!
Ik zou het voor iedereen erg vinden. Wie dan ook. Hij is gewoon beroemd en komt daardoor in het nieuws. Dat is gewoon een feit en eerlijk gezegd heb ik daar geen moeite mee.
En als ze van iedereen die aan wat dan ook doodgaat aandacht moeten gaan besteden, dan kunnen ze een nieuwsuitzending van meer dan 6 uur gaan maken.

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ? ? ? ? ?
    • Michainyourarms
« Reactie #23 Gepost op: februari 20, 2012, 13:03:18 »
Ik vind het een beetje raar dat mensen hier allemaal zeggen; Als het bij een gewone burger zou gebeuren zou het niet in het nieuws komen.
Nee, goh, dit is ook een bekende nederlander. Een (oke officieel gezien niet meer) lid van het koningshuis.
Als zoiets gebeurd met mensen die zo goed als heel nederland kent is het meer dan logisch dat het in het nieuws komt.
Want stel het gebeurd met mij, waarom zouden ze het in het nieuws doen? Alleen een klein groepje mensen zouden dan weten wie ik ben.
Het gaat er niet om dat zijn leven belangrijker is dan het mijne.
Het gaat erom dat hij bekend is in heel nederland. ;D

Ik vind het overigens echt heel treurig wat er gebeurd is. Ik hoop ook dat het goed komt, want Friso is de enigste van het koningshuis die ik nog een beetje gezellig er uit vind zien. De rest vind ik zo saai.
Al heb ik wel een licht vermoeden dat hij hersendood is.
20 Minuten zonder zuurstof en het reanimeren duurde vrij lang.
Maarja, we zullen het zien, volgende week maandag zou er als het goed is wat meer bekend moeten zijn.
I traced your love around a figure 8, I need you more than I can take.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #24 Gepost op: februari 20, 2012, 15:34:23 »
Ja, inderdaad Micha. Ik denk niet dat het heel de wereld wat uitmaakt of ik nou overleden ben of niet. En er gaan elke dag veel mensen dood en als je aan iedereen aandacht besteed vinden mensen dat ook niet echt interessant.

Ik heb ook een vermoeden dat er niet veel meer van hem over is als hij eruit komt.
Hoe langer het duurt, hoe meer kans er is dat er iets mis met hem is hoorde ik.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: februari 20, 2012, 15:34:23 »

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #25 Gepost op: februari 20, 2012, 15:40:43 »