Auteur Topic: weed of alcohol ?  (gelezen 8368 keer)

Offline Lnnx

• Newbie
  • if you have crazy friends - you have crazy times
weed of alcohol ?
« Gepost op: april 05, 2012, 18:47:28 »
Wat verkies jij ?
Zelf verkies ik weed, het effect daarvan vind ik super.
Jammer dat je er achteraf moe van wordt.

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
Re: weed of alcohol ?
« Reactie #1 Gepost op: april 05, 2012, 18:48:47 »
Doe dan maar alcohol. Die keren dat ik heb geblowd kreeg ik alleen maar zin in een hamburger.

Offline Lnnx

• Newbie
« Reactie #2 Gepost op: april 05, 2012, 18:50:10 »
Haha ja , die boefkicksjes zijn idd wel hevig. Wat ik dan niet allemaal kan eten enal..

Offline Cyanide

• Meest gewaardeerde Forummer
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2012, 19:30:28 »
Cola met eh, hamburgers!

Ik wil niks van die zooi hebben =)

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
« Reactie #4 Gepost op: april 05, 2012, 19:47:07 »
Alcohol dan. Of hasj, volgens mij vind ik dat leuker dan wiet. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit precies weet wat ik rook. Vrienden van me kopen altijd. Maar van wiet word je stoned en van hasj word je high, toch? Ik vind het wel grappig als ik overal om moet lachen enzo, maar ik vind het stom als ik moe word en in slaap val.
Sowieso vind ik alcohol gewoon leuker denk ik.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: april 05, 2012, 19:47:07 »

Offline Anne.

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #5 Gepost op: april 05, 2012, 20:16:10 »
Alcohol.
De laatste keer dat ik geblowd heb liep het ontzettend uit de hand. Ik werd helemaal gek en er gebeurde allemaal rare dingen met me. Ik ging stoned slapen en zat de volgende dag weer stoned op school. Echt niet chill.
De weken/maanden daarna als ik ontzettend moe was hallucineerde ik op dezelfde manier als toen ik stoned was. Dus, wiet/hasj nee. Ik hoef dat niet eens meer te zien/te ruiken.

Offline Lnnx

• Newbie
« Reactie #6 Gepost op: april 05, 2012, 20:31:10 »

Offline Anne.

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #7 Gepost op: april 05, 2012, 20:32:05 »
Je wil niet weten hoe blij ik daarvoor was. Sowieso heeft wiet/hasj geen goede werking op mij. Na 2 hijsjes ben ik al stoned en als ik meer hijsjes heb gehad kan dat 4 tot 5 uur duren. ik ben serieus :'D

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #8 Gepost op: april 05, 2012, 21:20:20 »
Blowen.
 Ik drink niet..  en ik wil nog heel graag een keer een jointje uitproberen. Gewoon, om te ervaren hoe dat is. Niet zozeer om stoer te doen of wat dan ook (ik bedoel, waarom?) , maar ik vind dat ik dat een keertje moet hebben gedaan in mijn leven. Een van de dingen die ik nog moet afvinken, zegmaar. ;p
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #9 Gepost op: april 05, 2012, 22:42:15 »
Hey June, ik had niet verwacht van jou dat je een jointje zou willen proberen, ik weet niet waarom, maar ik vind je altijd gewoon, overkomen als een heel net en keurig meisje. Niet dat dat meteen wegvalt als je een keertje een joint hebt opgestoken, maar toch, op 1 of andere manier had ik het niet verwacht bij jou ;p Wat jij zegt is trouwens precies de reden dat ik ook weleens heb geblowd, ervaren hoe het is. Ik hoef niet zo nodig stoer te zijn inderdaad. Drink je uit principe niet? Want dan zou ik wel benieuwd zijn waarom je wel een jointje wilt proberen.

Ik weet niet wat ik verkies. Alles op z'n tijd, en het ligt er ook aan in welke situatie. Smoken kan heel chill zijn, maar zelf ben ik wel veel meer van de hasj dan van de wiet. Vorig jaar had ik een tijdje dat ik vrij vaak blowde. Daarmee bedoel ik niet dagelijks ofzo, maar vaak wekelijks en af en toe een weekje niet. Nu al een hele tijd niet meer, de laatste keer was met oud en nieuw en toen was 't echt een paar hijsjes. Het is ook gewoon leuker/fijner/beter om het voor af en toe te houden, vind ik. Ik had vaak ook dat ik een beetje ''half'' was, ik was niet echt stoned maar ook niet echt nuchter. Ik word liever op z'n tijd stoned dan wat vaker een beetje half. In het begin lukte het me ook niet om echt te inhaleren en dus stoned te worden omdat m'n longen al vrij gevoelig zijn en ik erg moest hoesten, nu wel, al moet ik nog steeds hoesten. Dat maakt me verder niet zoveel uit omdat ik 't eigenlijk doe voor het effect en niet om te laten zien hoe stoer ik ben. En ik vind het gevoel van stoned zijn, wel echt fijn. Vreetkicks krijg je er wel echt van, ongelooflijk.

Ik zal bijna zeggen dat ik smoken chiller vind dan alcohol, maar ik drink dan wel veel vaker alcohol dan dat ik smoke. Moeilijk, moeilijk. Njah, nogmaals, alles op z'n tijd. De lol gaat er ook vanaf door het te vaak te doen, en het is natuurlijk slecht voor je.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2012, 22:44:23 door Sanne »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #10 Gepost op: april 05, 2012, 22:51:43 »
Oh maar 'zo' ben ik ook niet hoor! Haha, ik ben inderdaad best een keurig meisje daar heb je zeker gelijk in. Maar ik ben gewoon heel benieuwd naar hoe dat voelt? Alcohol drink ik gewoon uit principe niet.. gewoon omdat het naar mijn mening enorm slecht is zegmaar. Sorry als ik nu iets doms zeg!
Tuurlijk heb ik het wel eens gehad, hoor. Een keer met carnaval geloof ik. En that's it.

Gewoon uit nieuwsgierigheid wil ik een keer een jointje uitproberen!
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #11 Gepost op: april 05, 2012, 22:58:15 »
Ja ik snap dat je daar benieuwd naar bent, haha.  Ik vind het zelf heel goed voelen. En inderdaad, alcohol is ook enorm slecht voor je, ik geloof slechter dan smoken. Wat niet maakt dat smoken slecht is, maar voor een enkel keertje zal je er ook niet zo snel wat van krijgen.
 Als je 't gaat proberen, hou er rekening mee dat de kans groot is dat - zeker als je niet rookt, en dat doe je volgens mij niet- het de 1e keer flink zwaar op je longen valt en niet bepaald lekker is. Ik vind zelf, en ik geloof dat dat algemeen wel gevonden wordt, hasj een stuk zachter, dat zou ik eerder aanraden voor de 1e keer dan wiet. En zorg dat je goed spul hebt.

edit; o en zo te lezen doe je 't echt om 't gevoel, dan moet je echt goed inhaleren anders voel je het niet. Neem verder ook echt niet te veel, het ligt er ook een beetje aan hoe sterk de joint is maar soms kunnen een paar goede hijsen al genoeg zijn. Maar dat voel je vaak zelf ook wel goed aan, of het even genoeg is.
« Laatst bewerkt op: april 05, 2012, 23:01:06 door Sanne »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Like.OMG!

• Forumjunkie
  • ?
« Reactie #12 Gepost op: april 06, 2012, 11:31:52 »
Dan kies ik toch alcohol, ik vind aangeschoten zijn leuker dan stoned zijn. En aangezien ik 9 van de 10 keer stoned ben als ik wiet heb gerookt (Oke, nu klinkt het alsof ik heel vaak wiet rook. Heb ik ook gedaan, toen ik nog met mijn ex was, slechte invloed enzo.), maar daarentegen is high zijn wel echt super leuk. Achter eendjes aanrennen, lachen om alles en niet kunnen stoppen.
O, en de vreetbuien zijn inderdaad kut.

Maar van wiet word je stoned en van hasj word je high, toch?
Volgens  mij ligt dat eraan van welke plant het komt, de keren dat ik hasj rookte werd ik stoned.

Offline Suspicious

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #13 Gepost op: april 06, 2012, 13:34:57 »
Alcohol, denk ik. Ik heb nog nooit geblowd, maar ik denk gewoon dat ik dat inhaleren niet aankan. En alcohol kan daarentegen nog best lekker zijn (al vind ik alcohol ook vaak best smerig).

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #14 Gepost op: april 06, 2012, 16:28:07 »
Geen van beide eigenlijk, maar doe dan maar alcohol. Een glaasje wijn op zijn tijd is nog wel eens lekker.

Offline Peaches

• Babbelkous
« Reactie #15 Gepost op: april 06, 2012, 16:30:09 »
Ik heb met beide geen ervaring.

Wel een typisch topic voor een lid met 6 posts, trouwens. :')
Welcome to the inner workings of my mind

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #16 Gepost op: april 06, 2012, 16:44:56 »
ik zou voor geen een van beide kiezen.
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Michelle

• VIP
  • MHxLOVER
  • **
« Reactie #17 Gepost op: april 07, 2012, 10:55:10 »
Ik kies dan alcohol. Puur omdat ik wel drink en nooit heb geblowt en daar eigenlijk ook helemaal niet benieuwd of nieuwsgierig naar ben.

Offline Justice

• Spammende Forummer
  • ?
« Reactie #18 Gepost op: april 07, 2012, 13:34:18 »
Weed is lelijk. Noem het gewoon wiet.
Ik kies niks denk ik. Ik drink weinig alcohol gewoon omdat het me niet goed smaakt de laatste tijd, en de keer dat ik blowde werd ik alleen maar heel moe. Beetje saai.
I have crossed oceans of time to find you

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #19 Gepost op: april 07, 2012, 13:38:51 »
als ik echt moet kiezen, kies ik voor alcohol, want ik heb nog nooit iets gerookt of drugs gebruikt en dat wil ik ook niet. En alcohol drink ik echt maar heel af en toe.