Auteur Topic: Het ergste ..  (gelezen 9260 keer)

Offline Lnnx

• Newbie
  • if you have crazy friends - you have crazy times
Het ergste ..
« Gepost op: april 05, 2012, 19:00:11 »
Wat is het ergste dat je ooit hebt gedaan wanneer je dronken was?

Offline Anne.

• De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het ergste ..
« Reactie #1 Gepost op: april 05, 2012, 20:17:01 »
gekotst?
Ik ben maar 1 keer dronken geweest en toen heb ik gekotst en toen was ik weer nuchter.
ik heb niks ernstigs gedaan.

Offline Athena

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #2 Gepost op: april 05, 2012, 20:18:32 »
Ja wat Anne zegt. Ik heb nooit iets gedaan waar ik echt heel erg spijt van heb. Maar ik drink ook nooit zo veel.

Offline Lnnx

• Newbie
  • if you have crazy friends - you have crazy times
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2012, 20:25:44 »

Offline Anne.

« Reactie #4 Gepost op: april 05, 2012, 20:27:15 »
Nee dat komt niet. Want ik weet waar mijn grenzen zijn doordat ik 1 keer heb moeten kotsen.
Ik hou er helemaal niet van om dronken te zijn. Zelf vind het ontzettend vervelend als vriendinnen van mij ontzettend dronken zijn.
Ik hou wel van een wijntje, maar ik hou er niet van om persee dronken te moeten zijn. En helaas doen veel mensen dat wel, ze 'MOETEN' dronken worden omdat ze anders geen plezier kunnen hebben. jammer..
« Laatst bewerkt op: april 05, 2012, 20:32:22 door Anne. »

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: april 05, 2012, 20:27:15 »

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #5 Gepost op: april 05, 2012, 20:31:09 »
Nee dat komt niet. Want ik weet waar mijn grenzen zijn doordat ik 1 keer hem moeten kotsen.
Ik hou er helemaal niet van om dronken te zijn. Zelf vind het ontzettend vervelend als vriendinnen van mij ontzettend dronken zijn.
Ik hou wel van een wijntje, maar ik hou er niet van om persee dronken te moeten zijn. En helaas doen veel mensen dat wel, ze 'MOETEN' dronken worden omdat ze anders geen plezier kunnen hebben. jammer..
Mee eens.

Ik ben trouwens nog nooit dronken geweest, en ik heb er helemaal geen zin in ook.

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #6 Gepost op: april 05, 2012, 20:52:36 »
Ik ben trouwens nog nooit dronken geweest,
ik ook niet!
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline Like.OMG!

• Forumjunkie
  • ?
« Reactie #7 Gepost op: april 06, 2012, 11:43:32 »

Offline Athena

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #8 Gepost op: april 06, 2012, 13:05:55 »

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #9 Gepost op: april 06, 2012, 16:52:06 »

Offline philyra.

• Paranoide Forummer
  • kimm2309
    • www.hyves.nl
« Reactie #10 Gepost op: april 09, 2012, 13:36:01 »
Ik heb een keer midden in een super drukke kroeg een tafel per ongeluk omgegooid waar op dat moment 10 glazen bier en 5 glazen wijn ofzo opstonden die allemaal over mij heen vielen. Ik heb mezelf daarna 20 min opgesloten in de wc. Dat was allemaal best genant. Ook heb ik een keer een scene gemaakt met een jongen die ik al heel lang kende en waar ik verliefd op was. We kwamen de discotheek uit, hij stond bij me en zoende me. Ik had het gevoel dat we wat hadden maar hij vertelde dat hij zich alleen seksueel tot me aangetrokken voelde. Ik ben toen helemaal hysterisch gaan doen, beetje awkward.
Designed in Heaven, made on Earth.

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
« Reactie #11 Gepost op: april 09, 2012, 23:08:16 »
Ik heb zo'n vijf jaar geleden een avond zo veel gedronken dat ik het zo'n beetje toeliet dat een jongen mijn hele nek open gebeten heeft. Of nou ja, eigenlijk liet ik het niet toe maar ik was te dronken om hem te stoppen. Ik had continu black outs ook. Daarna heeft een andere jongen de hele avond ijs tegen mijn wang/nek gelegd en de volgende dag werd ik wakker met korsten op mijn wang/nek. Heb heel lang littekens ervan gehad maar die zijn nu gelukkig weg. Ik heb een halfjaar met een duidelijke tandafdruk in mijn kin rondgelopen.

Offline Sanne

• Spammende Forummer
« Reactie #12 Gepost op: april 09, 2012, 23:17:24 »
Ik heb niet snel spijt van iets wat ik heb gedaan toen ik dronken was, want ik weet dondersgoed wat ik kan hebben en wat niet, en anders had ik maar minder moeten drinken, maar dit was mijn eerste drinken-op-een-lege-maag-ervaring, wat niet zo'n succes was. Ik ben op een biljarttafel gaan liggen midden in de kroeg er op gaan staan dansen, op een facking biljarttafel, ik weet niet wat ik deed maar het zag er niet ut :')  En er was een paal, die was ook heel interessant. Heeeel charmant om daar bezopen aan te hangen. Het was m'n nichts verjaardag en m'n zus was er ook, en toen kwamen mensen naar hun toe om te vragen of ze me niet beter naar huis konden brengen, dus dat was wel heel erg. Gelukkig was het niet in een kroeg waar ik vaker kom. Ik ben nog steeds wel een dronken, maar zo ver laat ik 't niet meer komen
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline unattainable.

• VIP
  • Beruchte forummer
  • **
« Reactie #13 Gepost op: april 10, 2012, 11:12:40 »
1 keer en nooit meer.
heb toen gezoend met 2 jongens die beiden een vriendin hadden.
FAAL.
vouloir c'est pouvoir

Offline Eline.

• MH_Oppergod
« Reactie #14 Gepost op: april 10, 2012, 12:33:54 »
Met heel veel vodka en een halve fles absinth op van de trap gevallen. Twee verwels en mijn staartbotje gekneust, scheurtje in m'n gewricht. Ambulance enzo erbij. Dat ga ik dus nooit meer doen.
Kast met glazen omver gegooid in een kroeg.
Voor de rest ja, zoenen met mensen waar ik nooit mee zou zoenen, wakker worden naast iemand die ik niet ken. Van dingen afvallen, met de fiets tegen een bushokje rijden en heel veel kotsen. Op dingen dansen (bar, tafels etc) maar dat doe ik eigenlijk ook als ik nuchter ben, ziet er dan alleen wat beter uit denk ik.
Ik moet minder gaan drinken.

Offline Neverending.

• Dangerous Forummer
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2012, 10:36:38 »
Ik ben nog nooit echt dronken geweest, wel aangeschoten en dan verleg ik mijn grenzen een beetje wat verlegen zijn betreft. Ik ga sneller praten met iemand die ik eigenlijk niet (goed) ken bijvoorbeeld, maar verder dan dat gaat het ook niet.  Al moet ik toegeven dat ik daar ook wel al soms spijt van kan hebben, kom ik die persoon later tegen en dan schaam ik me dood.

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #16 Gepost op: april 15, 2012, 12:24:11 »
Een keertje toen ik aardig wat op had hing ik echt bij iedereen om de hals enzo. Oh wat was ik toen aanhankelijk. Heb zelf uitgebreid staan knuffelen met een jongen van school die ik normaal totaal niet mag. Oh, en ik viel van mijn fiets. Twee keer.

Offline Michelle

• VIP
  • MHxLOVER
  • **
« Reactie #17 Gepost op: april 16, 2012, 14:06:02 »
Ik doe nooit zo'n rare dingen maar ik ben wel een aantal keer heel hard gevallen. Van een trap in een kroeg een keer. En een aantal keren op de fiets waarvan ik 1 keer een half jaar last van mn enkel heb gehad, en een andere keer de dag erna zelfs niet meer kon lopen en naar de dokter ben gemoeten. Wel val ik normaal gesproken ook best vaak.

Offline MLEENxA

• MH-STAR
« Reactie #18 Gepost op: april 24, 2012, 19:17:50 »
haha ja dat met vallen heb ik ook!
ik heb meestal niet door dat ik dronken aan het worden ben.. maar dan later denkik: fuck ik ben dronken.. en dan drink ik niks meer, maar dan is het meestal al te laat.
als ik aangeschoten ben ga ik ook bij mensen drinken schooien, gewoon een slokje ofso, maarja dat helpt wel als je al onderweg bent
ik heb al 3 broeken kapot gemaakt, 2 truien en 4 topjes met vallen. ik val dan van een mini podiumpje, struikel over een drempel, of rijd met mn fiets in de bosjes (soms ook met prikkels haha)
en mijn allerergste keer was toch wel vorig jaar.. toen heb ik de eerste keer gekotst, maar ben door gegaan, heb vervolgens nog eens gekotst en ben weer gaan drinken, kon die tent niet meer zonder ondersteuning uit, ben toen op de parkeerplaats in elkaar gezakt en gaan hyperventileren, heb daar anderhalfuur gezeten, daarna naar huis moeten lopen met een vriend (daar doe je normaal al 40min over ofso, maar nu deed ik er anderhalfuur over) en ben een aantal keer gewoon steil achterover gevallen omdat ik moe was heb ik later moeten horen, want ik weet er niks meer van.. en de volgende dag ben ik mijn fiets op gaan halen.. maar dat doe ik dus NOOIT meer.
ik kan me trouwens ook prima vermaken zonder alcohol, ben vaak BOB en dan is het ook heel erg gezellig, dus ik vraag me ook weleens af waarom ik het doe maarja
I like what I do and do what I like

Offline Bubblegum

« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2012, 18:40:53 »
ik was een keer zo bezopen dat ik in me bh in loco heb gestaan:'))
gelukkig was me vriendinnetje er om me in toon te houden

verder heb ik een keer een gozer een bloedneus geslagen(dat had ik overigens ook gedaan als ik niet dronken was)
want hij had bonje met mijn beste vriendin, en ja bij mij moet je gewoon niet aan mij vrienden komen

verder valt het wel mee wat ik heb gedaan,
ik heb een keer in het dorp van me ex keihard lopen zingen :'))
29-05-2017 forever and always <3