Auteur Topic: Het ergste ..  (gelezen 9259 keer)

Offline Cinderella_

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het ergste ..
« Reactie #20 Gepost op: mei 13, 2012, 22:35:08 »
Ergens anders wakker geworden... :) hehe

Offline Psycho

• MH-STAR
« Reactie #21 Gepost op: juni 18, 2012, 18:37:09 »

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #22 Gepost op: juni 18, 2012, 18:39:42 »
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Tavi.

• Global Moderator
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2012, 17:49:49 »
I am the master of my fate, I am the captain of my soul.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2012, 17:52:46 »
tegen een meisje dat ik echt niet mag lopen aanhangen en knuffelen en door heel het cafe schreeuwen: IEDEREEN HIER IS LIEF! JIJ BENT LIEF EN JIJ BENT LIEF!

en daar hebben ze roze wc's. Ik zat op de wc maar ik deed de deur open en zei tegen een kennis die toen stond te wachten: DE WC IS ROZE!.
en dat terwijl ik dus zelf nog op de wc zat... ik schaam me dood als ik eraan terug denk. Iedereen die daar bij de wc stond te wachten zag mij dus op de wc zitten... :emo:

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2012, 17:52:46 »

Offline unattainable.

• VIP
  • Beruchte forummer
  • **
« Reactie #25 Gepost op: juni 20, 2012, 11:19:52 »
als ik te veel drink word ik heel aanhankelijk en dan wil ik met random mensen zoenen, dus dat doe ik nu niet meer nu dat ik een vriend heb. klinkt heel sneu, maar ik ken mezelf en ik wil dit niet op het spel zetten.
vouloir c'est pouvoir

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
« Reactie #26 Gepost op: juni 20, 2012, 11:26:29 »
als ik te veel drink word ik heel aanhankelijk en dan wil ik met random mensen zoenen, dus dat doe ik nu niet meer nu dat ik een vriend heb. klinkt heel sneu, maar ik ken mezelf en ik wil dit niet op het spel zetten.
Ik heb dat ook altijd gehad als ik single was. Maar nu ik een vriend heb word ik nog wel aanhankelijk, maar alleen naar hem toe.

Offline Fiep

• Blijvertje
« Reactie #27 Gepost op: juli 23, 2012, 19:06:04 »
Met een heeeele lelijke jongen gezoend en daarna in een emmer gekotst in een auto, wildgeplast, paar miljoen keer gevallen en mijn mooie hakken verpest, iemand haar been perongeluk verbrand en mijn ketting kwijtgeraakt.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #28 Gepost op: juli 30, 2012, 00:12:11 »
Wat zijn jullie allemaal netjes, joh. Als de mensen hier uitgaan, komen de meest vreemde verhalen terug...

In ieder geval, veel dingen die ik dronken doe, doe ik nuchter ook. Maar het ergste wat ik ooit door drank heb gedaan, is naar bed gaan met m'n (toenmalige) beste vriend. Ik vond 'm wel leuk, daar niet van, maar zonder drank had ik dat niet gedaan.

Kotsen is beschamend, dat wel, maar kan gebeuren. En mensen kunnen dan meestal wel om me lachen, omdat ik me voor het kotsen ENORM nuchter gedraag. Niemand heeft het door.... totdat ik na een half uur nog niet van de WC af ben.
Seks met m'n ex is ook wel iets beschamends, maar de situatie maakte het leuk. We waren dronken, gingen de WC's in, en m'n ex ging als eerste naar buiten. Een paar minuten later ging ik, zag een vriend van me staan, die keek me geschokt aan en begon ineens ENORM hard te lachen. Hij had m'n ex dus al eerst naar buiten zien komen!
Verder heb ik wel eens mijn shirt uitgetrokken in een discotheek nadat ik teveel op had......het was een beachparty, ik had een bikini aan, en de rest deed het ook, dus zo boeiend was het niet.
En mensen zoenen als ik dronken ben. Toen ze wat in m'n drankje hebben gegooid, heb ik een jongen gezoend die ik anders nooit zou hebben zien staan. Ik heb hem versierd met een enorm goede openingszin. "Ik verveel me. Hm. Ik wil zoenen! Laten we zoenen!" Hoorde ik later, natuurlijk.

Verhalen van m'n vrienden zijn altijd interessanter. Ik ben een lief, netjes meisje.

Oh, misschien borden stelen en frisbeen met sloten. Dat is wel erg?

Zo vaak ben ik niet dronken, hoor.

OH, OH, MISSCHIEN DEZE! We gingen stappen, en nemen soms souvenirtjes mee. Dus deze keer had ik mijn tas om mijn schouder. Er zat een enorme bierkan in, een bierpul, een paar glazen van wijn en bier, shotglaasjes, houders voor kaarsjes, en de witte bal van de pooltafel. M'n beste vriend werd naar buiten gedragen omdat hij niet kon lopen.....bleek hij een poolkeu te hebben.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline mariekjens.

« Reactie #29 Gepost op: augustus 02, 2012, 22:42:58 »
Hahahaha wat een mooie verhalen! Ik heb niks te vertellen want ik drink geen alcohol :')

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #30 Gepost op: augustus 02, 2012, 22:49:13 »
Hahahaha wat een mooie verhalen! Ik heb niks te vertellen want ik drink geen alcohol :')
+ karma voor jou haha!

ik eigenlijk bijna nooit.

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #31 Gepost op: augustus 02, 2012, 23:22:23 »
Ik ben pas gestopt met drinken om dit soort verhalen te voorkomen. :'D

Offline Chimaera.

• VIP
  • **