Auteur Topic: Grappige, dronken verhalen  (gelezen 7017 keer)

Offline Sanne

• Spammende Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Grappige, dronken verhalen
« Gepost op: mei 01, 2012, 19:27:10 »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
Re: Grappige, dronken verhalen
« Reactie #1 Gepost op: mei 01, 2012, 21:31:54 »
hmmm even denken. Ik ben eigenlijk maar 2 x dronken geweest.

1. Mijn eerste keer uitgaan, ik wist mijn grenzen niet en na 2 biertjes werd ik al dronken. Ik riep hardop 'IK VIND JE LIEF' tegen random mensen en zelfs het meisje waar ik altijd een grote hekel aan had! ook liep ik toen naar de wc en de wc's in het cafe waar we waren zijn altijd roze. En ik kwam helemaal trots terug dat ik op een roze wc had gezeten. Ook had ik de deur van de wc zelf opgemaakt terwijl ik er zelf nog op zat! gewoon in een cafe! dat was nogal beschamend achteraf...

2. met carnaval. Ik probeerde meisjes te zoenen terwijl ik niet eens bi ben. en ging tegen meisjes aan dansen.

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #2 Gepost op: mei 02, 2012, 17:27:15 »
Oh ik heb een keer mijn jas aan getrokken en toen liep ik naar buiten. Kwam er een man naar me toe met de vraag of ik altijd kleerhangers mee nam. Ja, ik had zeg maar zo'n jas met een riempje en er hing een kleerhanger aan mijn riepje vanuit de garderobe :'D

En mijn moeder is me een keer komen halen omdat ik niet op tijd naar huis ging.

Offline MLEENxA

• MH-STAR
« Reactie #3 Gepost op: mei 03, 2012, 00:32:03 »
I like what I do and do what I like

Offline Bubblegum

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2012, 21:17:40 »
ik heb er wel een paar, maar of jullie het snappen is een 2de

1
Roxanne en ik warren in loco, en ze had een drankje wat ik niet kende dus ik moest dat persee proeven van haar, dus ik nam een enorme slok en toen zei ze ja waar smaakt het naar?
dus ik ja het smaakt naar ongesteldheid :')) dus mijn vriendin helemaal in een deuk, ja weet jij hoe ongesteldheid smaakt dan ?:'D

2
we zatten in de stappen bus ik met 2 vrienden en 2 vriendinnen, en Orie (mark me stapmaatje) die ging ff vragen wie er in die bus gezellig mee wouden gaan met mij naar huis, dus toen regeerde er 3 jongens :'))
en ik zat echt van wtf nee ga weg enzo, en toen stapte we uit en hun erachter aan, maar ze stapte gelukkig niet uit :'))

3
een vriendin en ik gingen terug naar huis, en ik pakte me fiets en viel gelijk neer, en daar lag ik op de grond, ja me fiets doet het niet meer,
dus die vriendin heel droog ja dan moet je wel trappen!
hahahah :')) (toen was ik heel ver heen )
29-05-2017 forever and always <3

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: mei 05, 2012, 21:17:40 »

Offline Justice

• Spammende Forummer
  • ?
« Reactie #5 Gepost op: mei 05, 2012, 23:34:14 »
Nou niet echt van mezelf, en ook niet heel erg dronken. Maar wel heel leuk.

Vorige week met Koninginnenacht was ik met Eva en Lotte in de Move en toen hadden we 3 vrienden gemaakt, Sanne (een jongen, ja), Freerk en Abel. En Sanne heeft eerst een superserieus gesprek met mij gevoerd, 'hoe zie je jezelf' en ditdat, en Freerk was high van iets, want die kon alleen maar lachen. En keek toen een half uur naar bewegende plaatjes op de muur, met een vrolijke lach op zijn gezicht, en af en toe mompelde hij "een baby zou dit prachtig vinden". En toen stond ik daar omringt door Freerk (die volgens hijzelf niet stoned was, maar 'chill') die alleen maar kon kijken naar de plaatjes op de muur en Abel die als een idioot stond te dansen, en Sanne die Eva serieuze vragen stelde.
Het was zo mooi en ik had spierpijn in mijn kaken van het lachen.
I have crossed oceans of time to find you