Auteur Topic: Topics blokkeren uit je ongelezen berichten/reacties  (gelezen 3827 keer)

Offline Peaches

• Babbelkous
  • Geslacht: Vrouw
Topics blokkeren uit je ongelezen berichten/reacties
« Gepost op: mei 22, 2013, 09:48:13 »
Altijd als ik online kom, check ik eerst via 'toon ongelezen berichten/reacties' wat ik allemaal gemist heb. 9 van de 10 keer staan daar minstens tien topics bij in het board Spelletjes die me echt niks interesseren, maar die ik dan wel allemaal aan moet klikken (jippie, iemand wist weer een nieuw woord te maken met een m, bravo! :D) voordat mijn lijst met gemiste topics weer leeg is. Is het niet mogelijk om per topic uit te schakelen of ze in die ongelezen berichten terecht komen? Ik vind het zo irritant dat ik serieus vrijwillig elk topic handmatig zou blokkeren.
Welcome to the inner workings of my mind

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Topics blokkeren uit je ongelezen berichten/reacties
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2013, 09:58:35 »
Goeie vraag,

Je kunt er denk ik geen topic in blokkeren.
Tenminste niet dat ik weet,

Je kunt wel ongelezen berichten per categorie bekijken. Bijvoorbeeld alle boards onder "Algemeen" of alle nieuwe berichten in "hoekjes" zelf kijk ik altijd onderaan de pagina, daar staan de nieuwste 15 berichten.

Ook kan je een board aan klikken, alle topics selecteren en dan onderaan drukken op "markeer als gelezen"

Ik zal vanavond even kijken of het ook anders kan, maar zo 1 2 3 denk ik dat het niet kan.

Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.