Auteur Topic: Hoe kom jij over op andere mensen?  (gelezen 6207 keer)

Offline xKus_Denise

• Newbie
  • Geslacht: Vrouw
  • No mindfuck with me!! xd
Re: Hoe kom jij over op andere mensen?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 30, 2013, 21:18:14 »
ik heb ge *-*en idee ik denk dat alleen de mensen die mij echtgoed kennen mij begrijpen :$
:D x Me!

Offline Eline.

• MH_Oppergod
« Reactie #21 Gepost op: augustus 30, 2013, 21:52:19 »
Ik heb vaak gehoord dat ik arrogant overkom, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik ben heel sociaal en druk, maar als ik nieuwe mensen ontmoet ben ik meestal eerst was aftastend.

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
« Reactie #22 Gepost op: september 03, 2013, 13:59:27 »
Het schijnt dus dat ik op anderen vaak heel relaxed en zelfverzekerd overkom, terwijl ik dacht echt totaal niet ben. Een collega van me zei laatst nog: "Roos, ik vind jou echt zo'n koele kikker." Echt? Ik stress om de kleinste dingen, maar blijkbaar zien mensen dat niet echt dus dat is wel grappig. Moet ook wel zeggen dat ik altijd erg veel praat, misschien lijk ik daarom zo zelfverzekerd.

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #23 Gepost op: september 15, 2013, 15:39:44 »
Ik vroeg me dit laatst ook af, al weet ik niet meer waarom... ik ben er niet bewust mee bezig maar ik ben echt zo benieuwd soms hoe ik overkom op mensen.
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline Julia.

• Forum Chick
« Reactie #24 Gepost op: september 15, 2013, 21:01:41 »
Ik ben hier heel bewust mee bezig, echt een vermoeienis.
Ben het wel aan het afleren. Maar is lastig.

Maar ik kom op iedereen weer anders over. Het is maar net hoe ik me in een bepaalde groep of met bepaalde personen voel. Maar veelgehoord is dat ik vrolijk, spontaan en gevoelig overkom.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: september 15, 2013, 21:01:41 »

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #25 Gepost op: september 15, 2013, 23:54:01 »
Veel mensen zien me als mega verlegen. Dat ben ik vaak ook in grote groepen. maar 1 op 1 kan ik echt anders doen en 'out going' zijn.

Offline Macy

• Blijvertje
  • Just love your life ?
« Reactie #26 Gepost op: maart 05, 2014, 18:58:15 »
Bij mij is het meer dat ze me beoordelen op hoe ik er uit zie en wat ik draag, ik hou bijvoorbeeld van opvallende ringen, of bijzondere kleding, als mensen dat zien denken ze dat ik raar ben ofzo. Als mensen niet van mijn kleding stijl houden, ben ik 'blijkbaar' ook niet aardig. Ik draag ook foundation, door mijn slechte huid, daardoor denken mensen ook vaak dat ik verwaand ben ofzo, en noemen ze me barbie pop, dat soort dingen. Best vervelend, want over het algemeen, ben ik best verlegen en rustig.
Don't love 1, Don't love 2, but love the 1 who loves you ?

Offline Nathx

• Forum Heldin
  • Land hup hup hol!
« Reactie #27 Gepost op: maart 05, 2014, 23:26:53 »
Precies als jou.
Mensen denken dat ik arrogant ben, omdat wanneer ik serieus kijk, kijk ik boos of arrogant. Sommige mensen lijken zelfs een beetje bang voor me te zijn. Best stom, want dat wil ik helemaal niet :')
Als ik dat merk bij klasgenoten/collega's ga ik contact met ze zoeken en meestal zien ze dan wel dat ik niet arrogant ben.
Aan de andere kant wel handig, omdat je minder snel lastig word gevallen door trutjes of vervelende jongens.
Strong people always have their life in order.
Even with tears in their eyes,
they still manage to say
"I am okay",
with a smile.

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #28 Gepost op: maart 06, 2014, 23:16:02 »
Ik kwam eerder altijd heel erg chagrijnig over op anderen, of boos. Maar mensen zeiden vaak dat als ze mij beter leerden kennen; mij een aardig en sociaal persoon vonden. Maar ik weet altijd dat dit een houding is geweest want ik was mij er eigenlijk ook wel bewust van dat ik dit uit straalde. Een soort van muur; een stukje bescherming zodat mensen mij niet konden kwetsen.

Tegenwoordig kom ik over (zegt men) als een sociaal en open persoon. Ik heb vaak wel een lach op mijn gezicht; of ik heb een open houding waardoor mensen wel op mij afstappen. En eerlijk gezegd vind ik dat veel prettiger dan dat mensen denken dat ik een bozig persoon ben en achteraf te horen krijg dat ik wel o.k. ben.

Offline Sylvia

• Administrator
  • Forumprinses
    • www.meidenhoekje.nl
« Reactie #29 Gepost op: augustus 22, 2014, 21:31:36 »
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat mennsen die mij kennen het beter kunnen zeggen dan ik zelf
Jij komt over als een lompe boer ;) haha nee hoor. Zodra je lacht kom je over als een zekere jongen, speels en actief!
ik kom over als een sago persoon.
Dat hoor ik heel m'n leven al
Eliza en Rosa-Lynn mijn liefde voor het leven! <3<3

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #30 Gepost op: september 26, 2014, 17:36:35 »
Those who are heartless, once cared too much.