Auteur Topic: Lokaal nieuws  (gelezen 8535 keer)

Offline iMarr

• Rainbow maker
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep talking shit, make me famous
    • Listography
Re: Lokaal nieuws
« Reactie #20 Gepost op: november 04, 2013, 21:41:24 »

One day when the light is glowing, I'll be in my castle golden
But until the gates are open, I just wanna feel this moment

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #21 Gepost op: januari 26, 2014, 23:28:27 »
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline LuckyDevil

• Administrator
Re: Lokaal nieuws: Rotterdammer ligt weken dood in huis
« Reactie #22 Gepost op: april 27, 2014, 20:07:44 »
In een woning in Rotterdam heeft een man weken dood in zijn huis gelegen. De politie trof het stoffelijk overschot zondag aan nadat de buurman alarm had geslagen. De man, vermoedelijk de 62-jarige bewoner, is een natuurlijke dood gestorven.

De buurman meldde zich bij de politie toen hij de man al een tijdje niet meer had gezien. Agenten gingen daarop poolshoogte nemen in het huis aan de Debijeweg
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline LuckyDevil

• Administrator
Ballenweddenschap kost Groninger 350 euro
« Reactie #23 Gepost op: mei 05, 2014, 14:20:58 »
Een uit de hand gelopen weddenschap heeft een 25-jarige man uit Haren zondagavond 350 euro gekost. Dat was niet de prijs van de weddenschap maar de boete die de Groninger kreeg toen hij zijn ballen liet zien op het terras van een McDonald's in Drachten, meldt de politie.

De man liet zijn zaakje zien nadat hij er met zijn vrienden om had gewed. Toen de show erop zat wilde hij vertrekken, ware het niet dat een aanwezige agent hem eerst op het matje riep. De exhibitionist verklaarde direct spijt te hebben en niet over zijn actie te hebben nagedacht, maar dat weerhield de politieman er niet van een boete uit te schrijven.

Wat de inzet van de weddenschap was, is niet bekend.

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #24 Gepost op: mei 07, 2014, 14:26:50 »
Ja ha, in mijn gehuchtje gebeurt ook nog wel eens wat :')

- - -

Granaat onschadelijk gemaakt op Fort bij Uithoorn
Datum: 07 mei 2014

Amstelhoek / Vanochtend heeft het Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EODD) op het Fort bij Uithoorn een gevonden granaat onschadelijk gemaakt door deze ter plekke tot ontploffing te brengen.

Het Fort bij Uithoorn (in Amstelhoek) is een van de forten van de Stelling van Amsterdam en is in de Tweede Wereldoorlog door de Duitse bezetter gebruikt voor de opslag van munitie. Vermoedelijk was dit vanwege de Vordere Wasserstellung, een waterlinie die de Duitse bezetter achter de Atlantikwal aan de lust aanlegde.

Bij het doorzoeken van een van de waterkelders van het verlaten fort stuitte vrijwilligers afgelopen zondag onverwacht niet op gebruiksartikelen maar kwam een granaat boven water. Na inschakeling van de politie is een onderzoek ingesteld en het fort tot verboden terrein verklaard.

Woensdagochtend heeft de EODD een onderzoek ingesteld en is vastgesteld dat het een Duitse brisantpantsergranaat van 7,5 cm. doorsnede en een lengte van 1 meter betrof. De EODD besloot in overleg met de beheerder Mirjam Schaap om de granaat op het fort tot ontploffing te laten brengen.

In de frontwal van het fort bleek de zandgrond en de afstand voldoende om dit veilig te kunnen doen. Met behulp van explosieven werd de begraven granaat opgeblazen. Doordat de granaat bijna 70 jaar in het water heeft gelegen ontplofte de lading van granaat niet maar ontbrandde geleidelijk.

Met de ontmanteling van deze granaat is de rust op het fort weer terug gekeerd. Gelukkig is er geen gevaar geweest voor de direct omgeving en is alles weer zoals het de afgelopen 70 jaar is geweest.

Voor meer informatie over het fort: www.fortbijuithoorn.nl

The bad stuff is always easier to believe.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: mei 07, 2014, 14:26:50 »

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #25 Gepost op: juni 06, 2014, 19:38:13 »
Zo, nog meer spanning in het pietoreske Amstelhoek. 3 inbrekers op heterdaad betrapt in onze straat. Zijn bij ons achter de steeg door gevlucht, schuttig gesloopt onderweg. Straat vol politieauto's. politiehelikopter is al de hele tijd aan het rond cirkelen boven de wijk.
The bad stuff is always easier to believe.

Offline LuckyDevil

• Administrator
« Reactie #26 Gepost op: juni 06, 2014, 21:12:28 »
Snelheidsduivel met 156 km/u over de Zomerdijk
Wanneperveen - De politie heeft op dinsdagmiddag in Wanneperveen het rijbewijs ingevorderd van een 48-jarige automobilist uit Meppel. De man reed 71 km/u te hard.

De politie hield die middag een snelheidscontrole op de Zomerdijk. Bij de man uit Meppel werd een snelheid van 151 k/u (na correctie) gemeten. Op deze weg is een maximum snelheid van 80 km/u toegestaan. Hierop is zijn rijbewijs ingevorderd. De Meppelaar zal zich moeten verantwoorden voor de rechter; deze beslist over de teruggave van het document.