Auteur Topic: arm beestje :(  (gelezen 4563 keer)

Offline Bubblegum

• De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
arm beestje :(
« Gepost op: juli 20, 2013, 10:22:54 »
Gisteren ben ik thuis gekomen. en had berichtje gehad dat me kat van het bed was gesprongen en mank liep. ik dacht zie het thuis wel, want kan verder niet zien of het zo heftig is om daarvoor naar de dierenarts te gaan. want hij had het een keer met ze voorpoot gehad, maar dan liep die er wel gewoon op.

ik kwam thuis, en hij kwam van achter de bank op de bank springen, en toen alleen maar mauwen. dus dat kon niet goed zijn. ik naar hem toe. als ik maar ik het pootje maar aanraakte gilde die. dus ik snel dierenarts gebeld. konden langs komen. 1,5 uur later pas. maar goed beter dan de volgende dag.

hij is gelukkig niet gebroken ze weet ook niet precies wat het wel is. omdat soms mag raakte ze hem aan en dan klaagde hij dat het pijn deed. en de andere moment gaf hij geen kik. hebben nu antibiotica gehad, en als het maandag niet over is, moeten we terug om een foto van ze poot te laten maken :(

vind het echt onwijs zielig! :( hij wou savonds wel de hele tijd bij ons liggen! *-*
29-05-2017 forever and always <3

Offline Myrthe

• Newbie
Re: arm beestje :(
« Reactie #1 Gepost op: juli 20, 2013, 14:18:16 »
Veel sterkte gewenst. Ik weet hoe je je voelt, want de lievelingskat van mijn vader heeft ook afgezien een paar maanden geleden. (maar met hem gaat het veel beter ondertussen)

Offline Bubblegum

« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2013, 15:26:04 »
dankje hij heeft vanmiddag heel voorzichtig bij me gelegen. hij helemaal kroelen. hopen dat het maandag over is. maar ben zo bang dat het iets ergs is :(

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2013, 17:08:03 »
een buurmeisje van mij werkte bij een dierenarts
En die zij altijd, Als een kat iets heeft en je ziet dat het niet gebroken is enzo,
gewoon een halve paracetamol in het voer prakken
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Bubblegum

« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2013, 21:21:48 »
ja heb nu medicijnen.
hij probeert nu voorzichtig af en toe op ze pootje te lopen. dus kijken het nog eventjes aan. hij speelt verder wel en is gewoon actief.

maar ik schrok gewoon want hij stelt zich nooit aan..
het is je beestje en daar maak je nou eenmaal zorgen over.

ik zal de tip onthouden LuckyDevil  ;)

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2013, 21:21:48 »

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #5 Gepost op: juli 22, 2013, 11:17:59 »
ik weet niet precies hoeveel je dan moet geven hoor
even op internet zoeken, omdat je katje nog zo klein is.. misschien is een hele wel te groot enzo
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #6 Gepost op: juli 22, 2013, 20:43:13 »
hopelijk voelt ze zich snel weer beter!

Offline Bubblegum

« Reactie #7 Gepost op: juli 24, 2013, 07:48:59 »
nou het werd niet beter. dus moet straks me beestje brengen om half 9 en dan gaan ze foto maken. en dan hoor ik vanmiddag de uitslag.
hoop niet dat het heel ernstig is :(

Offline Myrthe

• Newbie
« Reactie #8 Gepost op: juli 24, 2013, 10:59:15 »
Sterkten meid! Hoop dat het allemaal goed komt! Ik zal door jou en je kat duimen!

Offline Bubblegum

« Reactie #9 Gepost op: juli 24, 2013, 11:42:10 »
ahh dat is lieff.

dierenarts belde. hij heeft een breukje in ze poot :( nu word hij gespalkt en moet hij 6 weken mee lopen.
was zo blij dat me schoonmoeder bij me was... bleeh :( straks weer me katje ophalen

Offline ammeke99

• Newbie
  • stay strong <3
« Reactie #10 Gepost op: augustus 04, 2013, 14:01:50 »
sterkte!

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #11 Gepost op: augustus 18, 2013, 02:27:49 »
Sterkte!!

Offline AseEva

• Newbie
  • Het mooiste om te worden, is jezelf xxx
« Reactie #12 Gepost op: november 20, 2013, 19:19:34 »
Hey, jouw bericht is al van een tijd terug, maar ik wilde ff zeggen dat mijn kat dit ook een tijdje geleden had.
De dierenarts zei dat het een infectie in de spier was, waarschijnlijk doordat er een nagel in terecht is gekomen (bij mijn kat zag je ook niet echt een wondje of zoiets). Ik weet niet of het bij jouw kat hetzelfde was, maar mijn kat liep echt op drie poten en hief zijn ene pootje telkens op, ook als hij zat. Nu gaat het gelukkig weer beter, maar ik wil alleen even tegen iedereen zeggen...

Ga altijd naar de dierenarts als je kat mank loopt!! Bij ons werd er gezegd dat als je te lang wacht als je kat een infectie in de spier heeft, het een abces wordt en het pootje moet worden geamputeerd! En als je antibiotica hebt voor je kat, maak (ook als hij weer goed loopt) de kuur altijd af, anders komt de bacterie terug!!!

xx

Offline Bubblegum

« Reactie #13 Gepost op: januari 03, 2014, 12:16:29 »
bij mijn kat is het helemaal weer heel. hij had echt ze pootje gebroken dus was geen nagel ofzo.