Auteur Topic: Tatoeage, te klein?  (gelezen 5718 keer)

Offline Radioactive

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Tatoeage, te klein?
« Gepost op: augustus 31, 2013, 23:50:13 »
Ik wil graag een tatoeage met het zinnetje 'Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light'
maar ik wil het dus zo:
Happiness can be found
even in the darkest of times,
if one only remembers to turn on the light

Of zo
Happiness can be found
even in the darkest of times,
if one only
remembers to turn on the light

Anyway, ik wil het opsplitsen in regels. En ik wil het graag op mijn armen, dwars. Ik vraag me af of er mensen zijn die er wat meer van weten en die mij kunnen zeggen of het niet te klein word ofzo? Ik weet dat je dit soort dingen best zelf in de tattooshop gaat vragen, maar aangezien dat waarschijnlijk heel de tijd word opgeschoven, vraag ik het gewoon even aan jullie.

Offline SixthSense

• Stalkende Forummer
  • Geslacht: Man
Re: Tatoeage, te klein?
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2013, 12:20:59 »
Je kan zelf bepalen hoe groot en waar je het wil, het kan dan wel zo zijn dat zei jou een ander advies geven dan wat je in gedachten had, maar jij hebt de touwtjes in handen :P
Ik zou wel oppassen dat je het niet te groot doet, in denk dat juist met zo'n tekst het wat kleiner leuker staat. maar dat is mijn mening. :)

En ik zou zowieso voordat je de tattoo gaat zetten eerst ff langs gaan om te kijken wat zei vinden en denken en later terug komen om 'm te zetten.

hoe ben je trouwens bij die tekst gekomen?
Life begins at the end of your confort zone.

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2013, 23:20:31 »
Je kan zelf bepalen hoe groot en waar je het wil, het kan dan wel zo zijn dat zei jou een ander advies geven dan wat je in gedachten had, maar jij hebt de touwtjes in handen :P
Ik zou wel oppassen dat je het niet te groot doet, in denk dat juist met zo'n tekst het wat kleiner leuker staat. maar dat is mijn mening. :)

En ik zou zowieso voordat je de tattoo gaat zetten eerst ff langs gaan om te kijken wat zei vinden en denken en later terug komen om 'm te zetten.

hoe ben je trouwens bij die tekst gekomen?
Ik mag sowieso niet te groot en niet op mijn handen of gezicht, dus het word een kleintje. Ik dacht eventueel ook om met de tekst te spelen en het als een bandje rond mijn enkel te maken, maar daar zit ik nog een beetje over te denken.

Ja, dat ga ik sowieso doen, maar ik vraag me vaak af of het niet te klein word, aangezien het vrij veel tekst is.

Ik zocht, twee jaar geleden ofzo, een harrypotterquote op internet en het is me altijd bijgebleven en ik heb het altijd een opbeurende, hoopvolle quote gevonden. Hij is oorspronkelijk van iemand anders (ben de naam kwijt van die persoon) en de quote komt voor in de derde film (op het einde van dit filmpje)

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2013, 23:21:53 »
het klinkt misschien gek, maar misschien kun je iemand die je kent met een zwarte pen de tekst op je arm laten schrijven. zo kun je een beetje kijken hoe groot je de tekst wil en of je het daar leuk vind. :)

zelf vind ik woorden mooier dan teksten. maar als je een tekst wil dan zou ik voor zo min mogelijk woorden gaan.

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2013, 00:03:42 »

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2013, 00:03:42 »

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #5 Gepost op: september 02, 2013, 17:13:44 »
ik vind het erg veel text eerlijk gezegt,
het word nog een redelijk stuk als je het (duidelijk) leesbaar wilt hebben

je kunt het ook gewoon uitprinten toch? en dat uitknippen en op je arm plakken, dan weetje hoe groot het is
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Ivy

• MH-STAR
« Reactie #6 Gepost op: september 02, 2013, 19:04:02 »

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #7 Gepost op: september 04, 2013, 14:53:54 »
Ik mag alleen maar een kleine tattoo, maar al de dingen die ik leuk vind zijn te groot. Ik ga verderzoeken.

Offline Athena

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #8 Gepost op: september 04, 2013, 18:21:46 »
Ik mag alleen maar een kleine tattoo, maar al de dingen die ik leuk vind zijn te groot. Ik ga verderzoeken.

Hoezo mag je alleen een kleine tattoo?

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #9 Gepost op: september 04, 2013, 22:59:07 »
Hoezo mag je alleen een kleine tattoo?
Het is mijn eerste, dus klein beginnen.

Offline QueenOfHearts_4

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #10 Gepost op: september 04, 2013, 23:37:47 »
Let op dat je het niet te klein doet. Als je hem langer hebt, kan het iets gaan vervagen, en dan kunnen de letters in elkaar over gaan lopen. Je kunt hem beter iets groter doen, dat het in ieder geval mooi blijft, dan te klein en dat het lelijk wordt. En zelfs met je eerste tattoo hoef je hem niet al te klein te doen. Het is geen zwarte vlek, het zijn lettertjes ;-)

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #11 Gepost op: september 04, 2013, 23:53:15 »
Let op dat je het niet te klein doet. Als je hem langer hebt, kan het iets gaan vervagen, en dan kunnen de letters in elkaar over gaan lopen. Je kunt hem beter iets groter doen, dat het in ieder geval mooi blijft, dan te klein en dat het lelijk wordt. En zelfs met je eerste tattoo hoef je hem niet al te klein te doen. Het is geen zwarte vlek, het zijn lettertjes ;-)
Thanks!

Offline amily

• Forum Heldin
  • It's ok to not be ok.
« Reactie #12 Gepost op: januari 18, 2014, 13:27:32 »
Heb je hem inmiddels al laten zetten? Zoja, hoe is die geworden?

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #13 Gepost op: mei 09, 2014, 22:41:03 »
Heb je hem inmiddels al laten zetten? Zoja, hoe is die geworden?
Nee, ik heb besloten om het eerst nog een tijdje te laten bezinken en dan te kijken of ik het nog steeds leuk vind.
« Laatst bewerkt op: mei 09, 2014, 22:47:25 door Radioactive »