Auteur Topic: "Hoe kon je?"  (gelezen 2877 keer)

Offline Victoria

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
"Hoe kon je?"
« Gepost op: september 05, 2013, 20:04:25 »
The bad stuff is always easier to believe.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
Re: "Hoe kon je?"
« Reactie #1 Gepost op: september 05, 2013, 21:01:57 »
wauw. kippenvel. aangrijpend verhaal en goed verteld hoe het zit. Het zet je echt aan het denken.

wel wil ik nog even kwijt dat het niet zo is dat alle baasjes hun hond vrijwillig afstaan en dat het dus niet altijd een kwestie van 'ik wil mijn hond gewoon niet meer'. is.

Offline Cyanide

• Meest gewaardeerde Forummer
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2013, 22:47:11 »
Ik ken deze al dus heb hem niet nog een keer gelezen, echt zooo zielig, ik kan er ook echt niet tegen. :'(
Helaas zijn er dui zen den dieren die zo'n lot treffen. Of dieren die verwaarloosd worden, mensen denken echt vaak niet goed na voor dat ze er aan beginnen (ja overmacht kan altijd natuurlijk. maar dan zou ik alsnog proberen een goed nieuw baasje te vinden en het dier niet in een asiel brengen).

Alhoewel een hond natuurlijk echt niet zo denkt als in dit verhaaltje, het zal hooguit totaal niet snappen wat er nu toch in vredesnaam met hem is gebeurd en waar het baasje toch gebleven is. Ik weet niet of honden echt een verleden en toekomst kennen/begrijpen, misschien in lichte mate. Maar ze zullen hun baasje zeker wel missen.

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #3 Gepost op: september 05, 2013, 22:51:12 »
Ja idd, k ga er ook niet vanuit dat honden zo denken, maar snappen waarom hun baasje ze achterlaat en niet meer ophaalt, doen ze denk ik niet. Voor sommige mensen is het misschien een oogopener.

En idd niet iedereen kiest er bewust voor om zn beestje af te staan, maar over die mensen gaat dit verhaaltje ook niet ;P
The bad stuff is always easier to believe.

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2013, 12:45:34 »
Ik had als kind een boekje, genaamd Joekel. Dat ging precies hierover. Een hondje dat van huis naar huis ging, alles beschreven vanuit zijn ogen.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2013, 12:45:34 »