je bent zeker niet de enige. er zijn wel meerdere opleidingen die gewoon niet goed geregeld zijn. Ik heb mijn SPW diploma, bij deze opleiding ging ook niet altijd alles goed.
Maar toen ik daarna ging doorstuderen met een andere sociale opleiding... Toen wist ik pas hoe slecht een opleiding kan zijn. De leraren daar communiceren niet met elkaar, werkten niet samen, iedere leraar deed maar een beetje zijn eigen ding, waardoor het een gaos werd.
Ze raakten daar regelmatig je gemaakte toets kwijt en ze maakte het jou probleem van. Of ze zeggen dat je een toets niet hebt gemaakt, krijg je daardoor je diploma niet. maken ze je uit voor leugenaar en laten ze je de toets overnieuw maken. maar vinden ze plots als nog je vorige toets terug. (maar heb jij je diploma uitreiking met de rest van je klasgenoten gemist.)
Ze zeggen dat je door bent in het volgende jaar en in de zomervakantie zeggen ze plots dat je als nog niet door bent. de leraren spijbelden en kwamen soms niet opdagen. En een leraar heeft tijdens een activiteit (buiten in het bos) gerotzooid met een klasgenootje. ( hij had een vrouw, een baby en is ontslagen)
Ik heb het een jaar vol gehouden en ben toen maar gestopt. Ben beeld en media gaan doen,,.. het beste wat me ooit is overkomen, echt mijn opleiding <3 ook daar gaan er dingen mis.. maar dan denk ik weer aan mijn vorige opleiding, en hou ik me koest.

Als jij je frustratie kwijt wil.. heb ik nog wel iets voor je.
http://www.job-monitor2014.nl/Rechts bovenin moet je op 'vul in' drukken. daar begint een vragenlijst over je opleiding, wat je van de opleiding vind enzo. Oke het verhelpt misschien niet het probleem.. maar damn, je kunt wel ff je frustratie kwijt. ;D