Auteur Topic: Ziekmeldingen op je werk  (gelezen 4127 keer)

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Desalniettemin
Ziekmeldingen op je werk
« Gepost op: januari 06, 2014, 22:50:33 »

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Ziekmeldingen op je werk
« Reactie #1 Gepost op: januari 06, 2014, 23:38:44 »
Ik ben zelf nooit echt ziek, maar we hebben ook geen wachtdagen en ook geen bonus.

Ik vind het wel altijd erg jammer dat je ongeveer na 24 uur word gebeld, of je morgen weer komt,
ipv te vragen hoe het met je gaat.

Maar ik vind dat ik niet mag klagen er over, mijn werkgever wil gewoon weten waar het op staat :-)
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #2 Gepost op: januari 06, 2014, 23:43:40 »
Oh na 24 uur pas bij jou? Bij mij bellen ze als ik me om 7.00 ziek heb gemeld om 11.00 om te vragen of ik de volgende dag al kan invallen voor een ander die ziek is...

Offline Cyanide

• Meest gewaardeerde Forummer
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2014, 18:07:04 »
Ik ben uitzendkracht, als ik sta ingepland en ik meld me ziek heb ik binnen een halfuur de ziekte inspectie dienst aan de telefoon.

Nouja, dat is nu 1x gebeurd toen ik oorontsteking had. Wat kunnen zij zeiken zeg. Ik had maar een halfuur geslapen die nacht en had net de huisarts & het uitzendbureau gebeld en wilde verder slapen, maken zij me weer wakker met moeilijke vragen als 'ben je al naar de huisarts geweest?' (ja die heb ik net gebeld voor een afspraak) en 'wanneer verwacht je weer beter te zijn?' (nou eh, als de ontsteking weg is? weet ik veel hoelang dat duurt)

Ik kreeg toen sowieso niet uitbetaald die ene dag. De dagen daarna stond ik niet ingepland. Verder ben ik nooit ziek eigenlijk dus ik weet het niet echt.

Offline Kiki.

• Magische Forummer
  • the Beatles <3
« Reactie #4 Gepost op: januari 08, 2014, 11:36:12 »
Ik meld me denk ik relatief vaak ziek of dat lijkt zo omdat mijn "werkgever" zich ook vaak ziek meldt en dan kan ik mijn werk niet doen haha.
Ik krijg gewoon best vaak vrij maar ik "MOET" me ziek melden als ik iets voor school moet doen die dagen. Zoals nu bijvoorbeeld heb ik een maand vrij omdat ik in mijn tentamenperiode zit. Het is hier echt goed geregeld want als je wil werken bij je studie ben je een "werkstudent" en ik heb bij mijn werkgever een formulier moeten ondertekenen dat ik school altijd voor laat gaan.
Daarnaast gaat mijn werkgever zeer vaak op vakantie dat scheelt ook weer een hoop haha.
Woorden raakten op, klanken echter niet.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: januari 08, 2014, 11:36:12 »

Offline Kitty

• Newbie
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2014, 18:09:34 »
Ik meld me denk ik relatief vaak ziek of dat lijkt zo omdat mijn "werkgever" zich ook vaak ziek meldt en dan kan ik mijn werk niet doen haha.
Ik krijg gewoon best vaak vrij maar ik "MOET" me ziek melden als ik iets voor school moet doen die dagen. Zoals nu bijvoorbeeld heb ik een maand vrij omdat ik in mijn tentamenperiode zit. Het is hier echt goed geregeld want als je wil werken bij je studie ben je een "werkstudent" en ik heb bij mijn werkgever een formulier moeten ondertekenen dat ik school altijd voor laat gaan.
Daarnaast gaat mijn werkgever zeer vaak op vakantie dat scheelt ook weer een hoop haha.

Haha dit klinkt als een goeie baan!

Ik meld me eigenlijk bijna nooit ziek, maar kan wel eens gebeuren... Voor echt belangrijke schooldingen zorg ik wel dat ik vrij heb, in mei heb ik bijvoorbeeld heel weinig werkdagen nu ivm m'n examens...

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #6 Gepost op: januari 15, 2014, 20:58:07 »
.
toen ik dat poste had ik me 4,5 jaar niet ziek gemeld
... en nog geen dag later stond de teller op nul :-)
want toen ben ik ziek naar huis gegaan
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Kimahri

• Chief Executive offier Kimahri BV
  • Global Moderator
  • Forumjunkie
  • Ham-Kaas!
« Reactie #7 Gepost op: januari 16, 2014, 18:23:18 »
Zal je altijd zien he.

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #8 Gepost op: januari 27, 2014, 10:25:45 »
ik heb 1 wachtdag en daarna ontvang ik 75 procent per dag
en 3x ziek in 6 maanden is exit. that's it.

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #9 Gepost op: maart 03, 2014, 08:30:03 »
Bij mijn werk zijn er ook geen wachtdagen o.i.d., ziektedagen worden meteen als ziektedagen gemeld en krijgen we gewoon uitbetaald.

Ik meld me niet snel ziek vind ik zelf. Ik heb regelmatig last van migraine, dit valt meestal in een weekend, maar komt ook wel eens doordeweeks voor en dan trek ik het echt niet om een hele dag naar een pc scherm te staren. Pijnstillers werken dan ook niet, dus zo'n dag meld ik me wel ziek. Komt denk 3x voor in een jaar ofzo.
Verder ben ik niet zo vaak ziek, en als ik ziek ben valt het op kerst xD Heb ik de laatste 2 jaar gehad, dus dan hoef ik me ook niet ziek te melden =P
The bad stuff is always easier to believe.