Auteur Topic: LOI  (gelezen 3011 keer)

Offline Victoria

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
LOI
« Gepost op: februari 25, 2014, 08:41:37 »
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een studie of cursus bij de LOI?

Ik ben nu aan het overwegen om de MBO ICT-beheer opleiding te doen en ik vraag me af hoe de begeleiding is enzo? Had al beetje op internet zitten zoeken, maar vind alleen veel oude negatieve reacties uit 2009 en 2010. Niet echt recente ervaringen/beoordelingen.
The bad stuff is always easier to believe.

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: LOI
« Reactie #1 Gepost op: februari 25, 2014, 10:52:57 »
Ik denk dat dat erg verschilt in welke opleiding je doet.
En op internet zeggen mensen enkel negatieve dingen. Er gaat niemand naar de supermarkt om te zeggen dat de mandarijnen lekker waren. Ze komen alleen als het niet goed is.
ik had vroeger in mijn opleiding een paar jongens via het Loi
Maar dat was het zelfde als wij die rechtstreeks naar school gingen
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2014, 12:09:50 »
Ja das idd ook weer zo, maar het gaat om veel geld en zou het toch wel fijn vinden er ook iets positiefs over te horen, voordat ik me er definitief voor inschrijf =P

Offline Carel

• Magische Forummer
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2014, 21:02:32 »
Niet doen, begeleiding is bagger.
Daarnaast is het duur het lesgeld valt mee maar voor de examens betaal je nog eens 40 euro, per examen + 40 euro inschrijfkosten per examenperiode. Je mag ze inzien maar dat kost ook weer geld.

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #4 Gepost op: februari 26, 2014, 07:22:13 »
Welke opleiding heb jij gedaan?

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: februari 26, 2014, 07:22:13 »

Offline Victoria

• Magische Forummer
Thuisstudie
« Reactie #5 Gepost op: oktober 15, 2014, 15:08:47 »
Ik ben van de zomer gestopt met werken, vanwege heel veel frustratie over het werk en collega's. Ik zou in eerste instantie beginnen met een MBO opleiding systeembeheerder niv. 4. Dan zou ik weer naar school gaan en stages lopen, 3 jaar lang. Dat heb ik geannuleerd, omdat ik er tegenop zag in een klas te komen met 17/18 jarige jongetjes (ik ben 26) en omdat het toch best wel lang duurde die opleiding.
In augustus ben ik begonnen met een thuisstudie tot ICT servicedeskmedewerker (niet van LOI overigens).
Ik dacht, de ICT-kant, dat is wel wat voor mij, want ik kan wel goed met computers omgaan en leer snel. Maar ik probeer nu al een hele tijd de 1e module in m'n hoofd te krijgen en begin een beetje aan mezelf te twijfelen.
Bleh, studie dipje  :cry:

Offline Athena

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #6 Gepost op: oktober 15, 2014, 17:20:25 »
Doorzetten! Neem zo nu en dan even pauze en zet je gedachten er helemaal vanaf. Dan kun je er weer met een frisse blik naar kijken. Leer het stukje voor stukje en overhoor jezelf dan.