Auteur Topic: Woning kopen wat kunnen we mee financieren  (gelezen 4388 keer)

Offline Miss_lizz

• Newbie
Woning kopen wat kunnen we mee financieren
« Gepost op: mei 08, 2014, 17:01:46 »
Hallo,

Ik en mijn geliefde zijn aan het kijken om een woning te kopen. Nu hebben we iets op het oog waar we nog wel het nodige aan moeten doen maar dat is opzich geen probleem.:) Het enige dat ik graag zou willen is dan een kamer ombouwen tot "inloopkast" nu kwam ik op jouwMaatkast.nl en heb daar een beetje zitten spelen met allerlei mogelijkheden. Nu willen we als we het huis kopen er dan ook financieel mee rekenen wat de kosten van de kast doet voor ons budget. Nu las ik op de blog bij dezelfde website dat je in een bouwdepot je dit soort dingen kunt meefinancieren. Nu heb ik natuurlijk ook weer verder gekeken en kwam ik hier ook wel wat meer informatie tegen. Maar hier gaat het dan echt over inbouwen door een meubelmaker. Dit is bij een bestelling van deze site niet echt aan de orde. Dus mijn (onze) vraag is kun je kasten die je zelf opbouwt maar die echt voor je woning ontworpen worden ook mee financieren in je bouwdepot?

Alvast dank voor een antwoord hierop!

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Woning kopen wat kunnen we mee financieren
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2014, 22:51:33 »
Naar mijn weten niet.
Een bouw depot mag alleen worden leeg gehaald door bedrijfen zegmaar.

Wij krijgen er met ons werk veel mee te maken,
Een stel koopt een huis + 50.000 bouwdepot bijvoorbeeld

Maar ze willen dat geld steken in bijvoorbeeld meubels
Dat kan niet, Ook worden wij als bedrijf wel eens gevraagt of wij dus die meubels voor hun willen kopen dan, en die bij de rekening op willen zetten. (Maar dat word ook gecontroleerd) dus dat doen we ook niet (En het mag ook niet)

Dus het gene wat je doen is niet mogelijk.
Ik weet niet of je eigen geld heb? kan je dat er niet gewoon in steken, het huis volledig lenen, en van je spaar geld de inrichting+inloop kast (dat hoeft toch helemaal niet eens zo duur te wezen(?)
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.