Auteur Topic: Koolhydraatarm dieet  (gelezen 9794 keer)

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Desalniettemin
Re: Koolhydraatarm dieet
« Reactie #20 Gepost op: juni 08, 2014, 23:49:09 »
Koolhydraat arm/vrij zou ik echt niet kunnen. Als ik geen koolhydraten eet val ik flauw. Heb het een keer gedaan en op dag vier heb was ik het wel beu om steeds weg te vallen (terwijl ik wel gewoon volledige maaltijden at...) dus toen ben ik gestopt.

Als ik een paar kilo kwijt moet stop ik met allerlei drankjes, ga over op alleen water. Verder neem ik meer groenten en fruit waardoor ik minder behoefte heb aan andere dingen. En ik eet dan iedere twee uur iets kleins zodat ik geen vreetbuien krijg. Dat werkt voor mij het best.

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #21 Gepost op: juni 09, 2014, 07:13:11 »
Ik heb een periode gehad dat ik onwijs slecht at. Toen ik op mezelf ging wonen werd dat alleen maar erger. Op een gegeven moment woog ik 64 kilo. Nu is dat natuurlijk niet onwijs veel maar ik ben altijd slank geweest en ik ben niet zo groot dus ik wilde er graag een paar kilo's af. Ik ben gewoon wat minder gaan eten en snoepen. Ik sport niet. Ik ben alleen daardoor al 3 kilo afgevallen.
's Ochtends eet ik meestal een paar crackers of soms een bakje cornflakes. 's Middags eet ik heel verschillend. De ene keer kan ik leven op een paar stukjes komkommer, maar als ik naar school moet eet ik toch meestal wel 2 boterhammen. Ik wil geen honger hebben op school want dan ga ik snoepen. 's Avonds eet ik gewoon wat de pot schaft. Meestal eet ik daarna niks meer.

Oh en ik drink meestal water of thee. Heel soms koffie. Maar vrijwel nooit frisdrank of andere fruitsapjes. Die schijnen ook heel slecht te zijn.

Woow story of my life! Ik ben in mien eerste studiejaar echt 5 kilo aangekomen ofzo. Ik heb de gehele middelbare school heel veel gesport en altijd gezond gegeten bij mijn ouders. Toen ging ik opeens niet meer sporten, onregelmatig en ongezonder eten (en heel veel meer bier drinken). Nu sport ik weer vaak, drink ik geen sapjes en frisdrank meer, geen snoep, geen chips en echt heel veel fruit. Nu zit ik weer gewoon op een prima gewicht.

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #22 Gepost op: juni 27, 2014, 16:39:30 »
Het gaat goed! Ik ben inmiddels aan mijn nieuwe eetgewoonten gewend geraakt en ik kan met trots zeggen dat er al 5 kilo vanaf is. Ik voel me al een stukkie mooier. Nu hopen dat ik mijn streefgewicht kan bereiken en behouden voor mijn bruiloft.

Naast de Derby en mijn dieet ben ik nu wel nog 1x per week 2,5 uur aan het fitnessen. Vooral de BBB sessies en de Body attack lessen doe ik actief mee zodat alles ook goed gevormd blijft uitzien :P

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #23 Gepost op: juli 02, 2014, 19:54:12 »
In totaal nu 6.2 Kilo kwijt! :D :D :D

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #24 Gepost op: juli 03, 2014, 17:11:05 »
In totaal nu 6.2 Kilo kwijt! :D :D :D
Wauw! In zo'n korte tijd!! Super knap van je! Ik ben trots op je!!!!!!!!!!!!
Those who are heartless, once cared too much.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: juli 03, 2014, 17:11:05 »

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #25 Gepost op: juli 03, 2014, 18:15:35 »
Dankje schatje <3 Ja ik let er ook streng op hoor! Maar het is het waard.

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #26 Gepost op: juli 03, 2014, 18:24:13 »
Dankje schatje <3 Ja ik let er ook streng op hoor! Maar het is het waard.
Graag gedaan, maar het is ook superknap.
Trouwens, ik zou daarin ook consequent naar mezelf zijn, want als je een keer een uitzondering maakt, gaje dat vaker doen wss.... Dus echt knap van je!

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #27 Gepost op: juli 03, 2014, 18:32:01 »
Ja, toch heb ik laatst wel een keer gebarbecued en op pinkpop gezondigd maar daarbuiten eet ik voortdurend gezonde dingen. Veel groente, fruit, noten, magere melk en Yoghurt en magere vleesproducten. Ik doe 1x per week aan rollerderby en 1x fitness.

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #28 Gepost op: juli 03, 2014, 18:39:10 »
Ja, toch heb ik laatst wel een keer gebarbecued en op pinkpop gezondigd maar daarbuiten eet ik voortdurend gezonde dingen. Veel groente, fruit, noten, magere melk en Yoghurt en magere vleesproducten. Ik doe 1x per week aan rollerderby en 1x fitness.
Ik ga morgen eindelijk weer eens sporten. En zaterdag ochtend ook. En ik ga er ook niet van af wijken, want ik wordt langzaam gek van mijn stijfheid. Voel het in mijn rug nu!!

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #29 Gepost op: juli 10, 2014, 17:37:24 »
Ik heb eens research gedaan naar het dieet en ben ook mn koolhydraten gaan minderen. Ik doe het niet zo streng, af en toe heel klein beetje zilvervliesrijst bij het avondeten en 's ochtends soms een half broodje, maar verder geen pasta, witte rijst en aardappelen. Snoep en frisdrank ook niet meer, maar dat gebruikte ik toch al niet veel.
Officieel mag je sommige groenten en fruit ook niet, omdat daar te veel koolhydraten in zouden zitten, maar daar let ik niet op, wil wel gewoon m'n vitaminen binnen krijgen. En verder doe ik lekker veel wandelen en fietsen.
Vorige week vrijdag begonnen en al een kilo kwijt :o
The bad stuff is always easier to believe.

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #30 Gepost op: juli 10, 2014, 18:54:15 »
Ja wat goed van je! En het gaat inderdaad snel ook. Ik merk het ook. Ik eet nu ook heel af en toe wel iets van koolhydraten maar probeer het wel te beperken. :)

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #31 Gepost op: juli 10, 2014, 21:07:09 »

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #32 Gepost op: juli 10, 2014, 23:13:57 »
Dankjewel voor de tip. Die ga ik zeker halen morgen :D

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #33 Gepost op: juli 11, 2014, 10:38:35 »
Wauw wat goed van je, MerciBeaucoup! De laatste twee weken gaat het hier wat minder, haha! Aangezien ik vakantie heb, is mijn ritme van vroeg opstaan en studeren nu helemaal weg. Ook ben ik vaak dagjes weg, waardoor ik dan niet thuis eet. Maar ik heb zojuist weer gesport dus komt weer helemaal goed! Wat ook helpt is dat ik een nichtje heb die bezig is met professioneel tennis, dus die zit helemaal in die healthy lifestyle! Zij geeft ook bootcamps en goeie tips enzo, dat werkt echt super motiverend. Zij is trouwens wel echt ripped  :o 

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #34 Gepost op: juli 11, 2014, 11:28:18 »
Bootcamps lijken me ook erg leuk om te gaan doen. Waar geeft zij de bootcamps, Willes?

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #35 Gepost op: juli 11, 2014, 11:56:25 »
Amsterdam!

Offline Victoria

• Magische Forummer
« Reactie #36 Gepost op: juli 24, 2014, 10:08:51 »
-2 kilo :D *blij blij blij*

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #37 Gepost op: juli 24, 2014, 11:53:21 »
Wat goed! Ik ook weer 1.7 kilo!! :D

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Mama van Louise <3
« Reactie #38 Gepost op: juli 25, 2014, 18:24:38 »
Wauw ik ben trots op jullie! Ik kom alleen maar bij.. ik word nog eens een varken.
knorknor

Offline MerciBeaucoup

• Dangerous Forummer
« Reactie #39 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:41:21 »
En weer 0.4 kilo eraf! (En dat terwijl ik toch af en toe gesmokkeld heb met koolhydraten!!) Daarintegen sport ik wel meer nu ik nog vrij ben.