Auteur Topic: + 3 woorden  (gelezen 11330 keer)

Offline Bubblegum

• De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
Re: + 3 woorden
« Reactie #80 Gepost op: mei 15, 2016, 17:22:55 »
Alle berichten zijn leeg!!! Ja wat stom. En ontzettend vervelend! Maar gelukkig is er nu ruimte voor nieuwe tekst in dit topic.
Laten we allemaal actief meedoen nu. Vandaag was ik aan het werk in een hele koude werkomgeving toen plots de bel ging. Ik verstopte snel mijn grote harige tampon, maar waar ik niet aan heb gedacht is aan de linker buitenspiegel van mijn super vervelende oude versleten volkswagenbusje. Er kwam een verdwaalde lifter aangerend met zijn broek half op zijn hielen. Hij vraagt heb je toevallig een roze tandenborstel voor mij want het is woensdag. Maar natuurlijk antwoorde ik blij verrast 'jij ook al?!'.
"Normaal heb ik mijn tandenborstel altijd in mijn sok, maar hij ligt
29-05-2017 forever and always <3

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: + 3 woorden
« Reactie #81 Gepost op: juni 26, 2017, 21:52:36 »
Alle berichten zijn leeg!!! Ja wat stom. En ontzettend vervelend! Maar gelukkig is er nu ruimte voor nieuwe tekst in dit topic.
Laten we allemaal actief meedoen nu. Vandaag was ik aan het werk in een hele koude werkomgeving toen plots de bel ging. Ik verstopte snel mijn grote harige tampon, maar waar ik niet aan heb gedacht is aan de linker buitenspiegel van mijn super vervelende oude versleten volkswagenbusje. Er kwam een verdwaalde lifter aangerend met zijn broek half op zijn hielen. Hij vraagt heb je toevallig een roze tandenborstel voor mij want het is woensdag. Maar natuurlijk antwoorde ik blij verrast 'jij ook al?!'.
"Normaal heb ik mijn tandenborstel altijd in mijn sok, maar hij ligt in de vriezer
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.