Auteur Topic: Nieuwe idolen  (gelezen 2388 keer)

Offline Chocolade-taartje

• Meest neppe forummer
  • Global Moderator
  • Vrolijke Forummer
  • Geslacht: Vrouw
  • Mama van Louise <3
Nieuwe idolen
« Gepost op: oktober 28, 2014, 19:54:17 »
In dit topic kun je kwijt wie je onlangs bent gaan volgen, waar je van bent gaan houden of waar je in korte tijd enorme fan van bent geworden.

Zelf heb ik sinds twee maanden geleden Deezer, een muziekapplicatie van T-mobile. Ik houd zelf vooral heel erg van oude muziek, vooral jaren 70 en 80. Op zich houd ik wel van alle muziek. Ook van muziek van nu. Momenteel luister ik veel John Newman en Sam Smith. Van John Newman heb ik vorige week een cd gekocht, Tribute. Er staat serieus geen énkel liedje op de cd die ik niet leuk vind. Op Deezer kun je ook albums synchroniseren, en daar heb ik onder andere van Sam Smith een album. Ook artiesten als The Script, Afrojack en Coldplay staan erop. Erg uiteenlopend dus.
Ik heb nog een app gedownload; Bandsintown. Daar kun je zien welke artiesten en bands er in jouw buurt concerten gaan geven. Je kunt ook je kaartjes kopen via die app. John Newman ga ik sowieso in de gaten houden. Hij is pas 24 jaar! En ik vind hem een super artiest.
Those who are heartless, once cared too much.

Offline Victoria

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe idolen
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2014, 11:12:38 »
Tijdje geleden kennis gemaakt met The Black Keys, ah wat een lekkere muziek! =D Vooral het album El Camino <3
The bad stuff is always easier to believe.