Auteur Topic: Hondje uit Kreta  (gelezen 2236 keer)

Offline Victoria

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Hondje uit Kreta
« Gepost op: september 29, 2015, 12:12:29 »
Vorige week heb ik een hondje op Schiphol opgehaald die uit Kreta kwam. Ze was geadopteerd door een gezin uit NL, maar dat gezin kon vanwege privéomstandigheden haar niet ophalen en opvangen de eerste dagen. Dus had ik me als vrijwilliger aangeboden.
Cassie is 7 jaar, had dr hele leven bij een vrouwtje gewoond met 3 andere hondjes. Het vrouwtje werd ernstig ziek en overleed. Cassie kwam in een kooi terecht, waar ze maanden opgesloten heeft gezeten =( Uiteindelijk kwam een shelter er achter en heeft Cassie en andere hondje bevrijdt uit de kooien.
Het was echt zo'n ongelofelijke lieverd, ondanks alles wat ze had mee gemaakt. Inmiddels is ze door dr nieuwe baasje opgehaald. Ik wilde even met jullie delen dat ik 'r mis =(

Cassie in de kooi waar ze weet ik hoe lang heeft vastgezeten.

In de shelter.

Met de dierenarts, alles gecheckt en klaar voor vertrek naar NL.

Cassie & me.

En nu bij d'r nieuwe baasje...

Ik wil ook ooit een hondje adopteren, maar vooralsnog wonen we in een flat en vind ik het helemaal niet leuk om een hondje te hebben waarbij je 'm niet even in de tuin kan laten. Dus als we ooit verhuizen naar een huis met een tuin, komt er een hondje ^_^ Als ik m'n eerste salaris heb gehad, ga ik iig een hondje op afstand adopteren =D
The bad stuff is always easier to believe.

Offline Cyanide

• Meest gewaardeerde Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hondje uit Kreta
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2015, 22:39:06 »
Aww wat een dotje, superleuk.