Auteur Topic: Britse transgender mag naar een vrouwengevangenis  (gelezen 1411 keer)

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Britse transgender mag naar een vrouwengevangenis
« Gepost op: oktober 30, 2015, 19:40:12 »
De Britse Tara Hudson hoeft niet meer opgesloten te zitten met 600 andere mannen, meldt Pink News. De 26-jarige transgender wilde overgeplaatst worden, omdat ze zich niet veilig voelde. "Haar leven in de gevangenis is een totale hel en ze wordt constant lastiggevallen", zegt haar boze moeder tegen The Guardian.

Tara zat vandaag bij de rechter om haar overplaatsing af te dwingen. Maar die oordeelde dat alleen de gevangenis zelf die beslissing kan nemen. Volgens Pink News is die beslissing nu genomen en zit ze inmiddels in een vrouwengevangenis.

Tara werd afgelopen vrijdag stomdronken opgepakt. Ze gaf een barman een kopstoot, omdat hij haar geen alcohol meer wilde schenken. Doordat ze al heel wat mishandelingen op haar naam had staan, zit ze meteen zeker drie maanden in de cel.

Hoewel Tara eruitziet als een vrouw en al jaren zo door het leven gaat, is ze officieel nog een man. Om die reden werd ze dus naar de mannengevangenis in Bristol gestuurd.

Volgens haar advocaat heeft ze al lang er mentale problemen en zit ze 23 uur per dag in de cel.  "De klap van de deur moet nooit plezierig zijn, het zou een ontnuchterend effect op mensen moeten hebben", zegt hij. "Maar mevrouw Hudson heeft een verschrikkelijke tijd - ze vindt het meedogenloos en beangstigend."
#ISeeTara

De afgelopen dagen ondertekenden meer dan 150.000 mensen de petitie die Tara Hudson uit de mannengevangenis moest krijgen. Tientallen demonstranten verzamelden zich voor het rechtsgebouw waar de zaak vandaag voorkwam.

Overigens is het de vraag of Tara het in de vrouwengevangenis beter zal hebben, omdat volgens haar advocaat ook daar problemen ontstaan: "Toen ze vandaag de gevangenis verliet om naar de rechtbank te komen, werd ze even in een vrouwelijke cel geplaatst. Daar werd ze uitgescholden: "Tara, Tara, laat je tieten zien."

Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
Re: Britse transgender mag naar een vrouwengevangenis
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2015, 17:53:18 »
Ja, dat ziet er ook wel extreem vrouwelijk uit. Ik kan me voorstellen dat dat niet draait in een mannengevangenis. Het zal in de vrouwencel ook wel moeilijk zijn, maar ik hoop dat het daar beter gaat.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #2 Gepost op: november 02, 2015, 20:18:20 »
straks moeten ze nog een transgender gevangenis maken
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Becca.

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm not b-o-s-s-y. I just have better i-d-e-a-s.
« Reactie #3 Gepost op: november 03, 2015, 16:48:27 »
Nou, dat zal hopelijk nog wel meevallen.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt