Auteur Topic: Drugs en relatie  (gelezen 1585 keer)

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Drugs en relatie
« Gepost op: april 20, 2016, 18:53:08 »
hoi! ik heb al even niet meer gepost, maar vroeg mij af hoe jullie denken over drugs in een relatie.

Op dit moment date ik met een jongen en hij gebruikt graag drugs. Ik voel mij hier niet zo fijn bij, want ik persoonlijk vind drugs niet tof en heb er dan ook moeite mee dat hij dit wel gebruikt. Aangezien het nu nog daten is, heb ik mijn ongenoegen hierover nog niet aan hem laten weten.

Ik vroeg mij af hoe jullie tegen drugs en relaties aankijken. Hechten jullie waarde aan het gebruik van drugs in een relatie? Is het erg als je vriend/vriendin het gebruikt? Hebben sommige het omgekeerde meegemaakt, dat jij juist drugs gebruikt en de ander dat niet fijn vond.

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Drugs en relatie
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2016, 22:05:30 »
voor mij is het echt een no-go  als iemand die ik leuk vind drugs gebruikt vind ik die persoon sowieso niet meer leuk :)
Ik heb ook altijd zoiets eens gebruiken altijd gebruiken..
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2016, 08:54:45 »
ja, zo kijk ik er dus ook tegen aan.

maar wat zou jij doen als je van te voren niet wist dat diegene dat gebruikte en je nu aan het daten bent?
want omdat het gisteren '420' (20/4, 4/20) was, gaf hij toen aan dat hij dat "gepast" ging vieren en stuurde daarna ook dat hij stoned was. Ik vind dit echt een no-go, maar van te voren wist ik niet dat hij drugs gebruikte.

Ik ben heel erg aan het twijfelen of het dan wel een goed persoon voor mij is, want we hebben dan een best andere lijfstijl en andere normen en waarden ofzo...

Offline Suspicious

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2016, 19:22:20 »
Je zal voor jezelf moeten afwegen/aanvoelen in hoeverre het jou beïnvloedt en jullie toekomst als hij drugs gebruikt. Is er echt daadwerkelijk een probleem (vergooit hij zijn toekomst ermee, valt hij jou er mee lastig, verslaafd etc.) met zijn drugsgebruik of is het slechts het idee omdat het gewoon iets is wat jij niet doet en waar je ook geen interesse hebt, terwijl hij, jij en jullie samen het prima doen? Dat moet je voor jezelf bepalen, en over communiceren.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #4 Gepost op: april 24, 2016, 00:20:21 »
Het komt nu neer op ongeveer 1 x per maand.

dit vind ik nog te doen, al ben ik er nog geen fan van, maar daar kan ik wel mee leven. En zolang hij dit niet in mijn buurt doet, hoeft het ook niet zo te zijn dat ik er veel last van ga krijgen. Mijn grootste angst is dat het in de toekomst verergerd en hij meer drugs gaat gebruiken, ook omdat hij zelf aangaf met verschillende soorten drugs te willen experimenteren. Hier zou ik het denk ik wel moeilijk mee gaan krijgen, dus daar ligt ook mijn twijfel.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #4 Gepost op: april 24, 2016, 00:20:21 »

Offline Bubblegum

• De oppergod der oppergoden
  • i want to spend forever in your arms.<3
« Reactie #5 Gepost op: april 29, 2016, 21:45:02 »
wat ik vooral denk is dat het vertrouwen er niet is, zeker als diegene verslaafd is.. heb heb mee gemaakt met mijn broer. je gelooft hem niet altijd even zeker erin....
29-05-2017 forever and always <3

Offline Lori.

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
  • --
« Reactie #6 Gepost op: april 30, 2016, 12:52:43 »
Als het je nu al tegen staat, zal ik het daten verbreken.
Je date omdat je een leuke relatie zoekt met iemand waarvan je houdt zoals hij is en die van jou houdt zoals jij bent, niet om elkaar te veranderen. 😊
Time heals but the scars still show.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #7 Gepost op: mei 06, 2016, 13:39:11 »
bedankt voor alle feedback :)

Ik ben gewoon door gegaan met daten en hij beloofd dat hij niet meer gaat proberen dan wiet en het daar ook bij blijft... laten we hopen dat het ook echt daarbij blijft.