Auteur Topic: Meiden gezocht korte documentaire over de pil  (gelezen 1124 keer)

Offline Marrit

• Newbie
Meiden gezocht korte documentaire over de pil
« Gepost op: januari 09, 2018, 22:31:01 »
Lieve meiden,

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben op zoek naar meisjes woonachtig in Nederland tussen de 13-20 die gefilmd willen worden voor onze korte documentaire over de pil. Het gaat om een afstudeerfilm van de KASK (filmschool in Gent), en de crew bestaat volledig uit meiden.

Ben jij net begonnen met het slikken van de pil, twijfel je of wil je binnenkort beginnen met de pil en vind je het niet erg om hier over te praten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Je kunt me een berichtje sturen of reageren onder dit berichtje en dan probeer ik het zo snel mogelijk te beantwoorden (:

Thanks!

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Meiden gezocht korte documentaire over de pil
« Reactie #1 Gepost op: januari 09, 2018, 23:31:39 »
Daarvoor kan je toch gewoon een casting bureau inschakelen??  :emo:
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Marrit

• Newbie
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2018, 09:59:32 »
@LuckyDevil Voor een fictiefilm is dat inderdaad hoe het werkt, voor documentaires is dat echter anders. We zijn namelijk niet op zoek naar actrices maar naar meisjes die hun persoonlijke verhaal willen vertellen.

Offline Marionut

• Newbie
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2018, 04:52:32 »
Ik zou het ook graag willen weten. Heb ik het gelezen? Ik wil het verhaal van de geneeskunde weten.